想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3319


1#
發表於 11-6-11 18:35 |只看該作者
我做埋最後呢次IVF就冇得再做,因為政府醫院嘅規舉最多做三次,三次之後File Close。最初做第一次貪新鮮滿懷希望,以為會一擊即中,點知唔得。等通知中途我有著床血,第一次驗血有懷孕指數




大宅

積分: 3319


2#
發表於 11-6-11 19:07 |只看該作者

引用:我做埋最後呢次IVF就冇得再做,因為政府醫

原帖由 HKgirl 於 11-06-11 發表
我做埋最後呢次IVF就冇得再做,因為政府醫院嘅規舉最多做三次,三次之後File Close。最初做第一次貪新鮮滿 ...
本應隔日要返去再抽血確認,但我冇去,因為第二日M小姐黎咗,姑娘係都要叫我返去再抽血,話冇理由指數唔再上升。後來我知點解,因為我做咗件錯事就係我放咗胚胎後仍然繼續性生活,所以有都變冇!
因為係第一次覺得仲有兩次所以冇咁驚。抖咗大半年,就用呢段時間去睇中醫睇足半年,直到療程開始,可能中葯改善咗體質,明顯地呢次d蛋比上次靚,而且仲有2個雪胎留番下次用。但今次我連去驗血嘅機會都冇,因為M小姐一早到來,原因就係放咗胚胎後就唔好再食中藥,我就係因為繼續食!
如是者又要再隔三個月後放雪胎,呢幾個月我改為食健康食品月見草,聽聞話對女人子宮好,所以一路食食到放咗雪胎都食,點知又失敗咗!失敗咗之後我繼續食,有次响公司開一盒新的點知俾同事見到,佢突然拋咗一句說話「大肚婆唔食得架喎」唔通我又食錯嘢?
最後一次IVF喇,呢次真係知驚!再衰就玩完!我一於咩都唔理唔做,豁出去,反正做咩都錯,上幾次做完我都放一段假期安床,今次我假都唔攞,照返工,照出去玩,咩都食。唯一是睇透了,心情輕鬆了,冇就算了!玩吓玩吓好快到抽血嘅日子,隔日又去抽多次,終於姑娘打俾我叫我照超聲波一切順利,照到一個胚胎著床,明年一月生兔B!以上係我嘅故事,希望大家加油。跌低過再趴番起身,終有一日感動上天,賜個得意可愛嘅BB俾妳哋!




大宅

積分: 3743


3#
發表於 11-6-11 19:31 |只看該作者

回覆:HKgirl 的帖子

Congrats! Take care now




大宅

積分: 3319


4#
發表於 11-6-11 20:50 |只看該作者

回覆:HKgirl 的帖子

補充: 懷孕前三個月一定要食定葉酸,每日一粒,藥房有售。一樽都係三十元左右!

綜合注意事項:
植入胚胎或確定懷孕後,至少暫停性生活三個月。
植入胚胎後,唔好再食中藥。
唔好食煙飲酒。
唔好俾咁大壓力自己,一切順其自然。多休息,多飲水。
禁忌上,唔好屋企槌釘(我早前唔知做咗攪到宮外孕)。
不要在孕婦床上剪指甲,裁剪連線揸較剪剪野。
可以的話,咩傢俬雜物都唔好搬,你唔知胎神位置在哪裡。
懷孕期間,唔好入寺廟,要還神都等生咗先。
唔好去朋友飲宴,會冲到新娘。唔好去喪禮。

P.S. 呢個係風水師教,信不信由你!
睡床床尾切忌不可對窗,即係你瞓覺時對腳唔好向住個窗,咁樣易不育。仲有床下底唔可以有雜物,要保持清新乾淨。我就係改變哂以上嘅嘢,咩都要試啦!





彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 11-6-11 21:11 |只看該作者
恭喜妳呀.


大宅

積分: 3319


6#
發表於 11-6-11 21:45 |只看該作者

引用:恭喜妳呀.

原帖由 pigpigyy 於 11-06-11 發表
恭喜妳呀.
多謝妳呀




大宅

積分: 2519


7#
發表於 11-6-11 22:02 |只看該作者

回覆:第三次IVF成功,希望分享幫到妳們!

冇錯心情好重要,我第一次ivf,放一個星期安胎都冇用,今次於胎後於一日就算啦,返吓工反而唔會想太多,現在等bingo中,努力丫!




禁止訪問

積分: 6412


8#
發表於 11-6-11 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7127


9#
發表於 11-6-12 00:49 |只看該作者
congrat


子爵府

積分: 12526

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-6-12 03:53 |只看該作者

多謝分享!
祝福你&bb都健康快樂!


大宅

積分: 3319


11#
發表於 11-6-12 08:03 |只看該作者

引用:冇錯心情好重要,我第一次ivf,放一個星期

原帖由 bb_angel 於 11-06-11 發表
冇錯心情好重要,我第一次ivf,放一個星期安胎都冇用,今次於胎後於一日就算啦,返吓工反而唔會想太多,現 ...
係呀,放鬆心情勝於一切呀,你心情放鬆唔到真係做幾多嘢都冇用架,希望你今次成功啦!




大宅

積分: 3319


12#
發表於 11-6-12 08:07 |只看該作者

引用:想問下你地係政府做IVF+幾多次1次呀?係咪一

原帖由 wm720915 於 11-06-11 發表
想問下你地係政府做IVF 幾多次1次呀?
係咪一定要先係政府做IUI 3次fail 先可再做ivf ?
排期要唔要2年呀?
我係廣華做架,而家開始排都要差唔多兩年。佢有條件架,規定每人只會先做2次IUI,再唔得就做埋3次IVF,之後就冇得做任何嘢。




大宅

積分: 3319


13#
發表於 11-6-12 08:07 |只看該作者

引用:多謝分享!祝福你&bb都健康快樂!

原帖由 carcar2010 於 11-06-12 發表
多謝分享!
祝福你&bb都健康快樂!
Thank you




大宅

積分: 1134


14#
發表於 11-6-12 17:56 |只看該作者
CONGRAT呀, 多謝你既分享.

我都等待緊驗血, 不過有時身體有好少變化, 都會好緊張.


大宅

積分: 1651

畀面勳章


15#
發表於 11-6-12 18:05 |只看該作者
回覆 HKgirl 的帖子

恭喜!!!!


禁止訪問

積分: 6412


16#
發表於 11-6-12 20:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8779


17#
發表於 11-6-12 20:30 |只看該作者
回覆 HKgirl 的帖子

恭喜曬...我上次第一次放完胎之後只休息咗一日就返工,雖然返工真係唔諗咁多野,不過,公司都有壓力,我都唔知係唔係比d客激親.
我m 小姐已經到了,會放雪胎,多謝你嘅分享.
我個床腳尾係對住window嫁....可以點呀?? 而我張床係油壓床,下面都放咗d換季衫,我可以點做??? 我唔放,就冇位放


子爵府

積分: 12143

BK Milk勳章


18#
發表於 11-6-12 21:48 |只看該作者
HK girl,
恭喜呀
我遲d都會做ivf喇,你的禁忌list我會拿來做備忘的, thank you!!


大宅

積分: 3319


19#
發表於 11-6-13 20:12 |只看該作者

引用:Quote:HKgirl+發表於+11-6-12+08:07+我係廣

原帖由 wm720915 於 11-06-12 發表
我想問如果我係私家做了3次IUI,咁排政府可唔可以即做IVF 架啦?
你係政府做IVF幾多次1次呀?
如果我想排定政 ...
我喺廣華做咗3次IVF同1次雪胎,今次用哂3次IVF先至Bingo咋。你之前私家已經做過IUI咁你下次可以帶同以前做過IUI嘅相關資料再排過政府醫院,到時醫生應該會同你商量問你仲試唔試IUI,如果你話唔試喇應該可以直接去做IVF了。




大宅

積分: 3319


20#
發表於 11-6-13 20:21 |只看該作者

引用:回覆+HKgirl+的帖子 恭喜曬...我上次第一

原帖由 denise333 於 11-06-12 發表
回覆 HKgirl 的帖子

恭喜曬...我上次第一次放完胎之後只休息咗一日就返工,雖然返工真係唔諗咁多野,不過,公 ...
我同你張床唔同,我唔係油壓床,四隻床腳底下我以前成日塞哂d野入去,所以我而家清乾淨哂一d野都冇喇!而你張床可以昇高放衫好似櫃桶咁又唔算係床下底,所以冇大礙。至於最大問題其實係床尾對窗,其實有冇辦法擰一擰你張床轉吓方向?其實都唔使太介意,呢d只可作為參考或風水上嘅迷信,我係因為咩辦法都冇先至走去試




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo