想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


1#
發表於 11-9-20 10:34 |只看該作者
我個中醫要我安胎,甘我問佢要飲幾耐中藥~
佢同我講要飲到生~
我聽完呆左~
因為佢成620元一個星期~
我飲到生成2萬幾~邊有甘多錢呀~仲要未加看西醫產檢~
我印象中成日聽人講,飲安胎藥3個月就ok~
我係甘問最少要飲幾耐,佢又無咩答~
最後佢就講左最少都要4.5月
佢又舉左好多例子比我聽,有d媽媽點點.....
聽左都怕~加上我上次小產左,佢都叫我飲全程好些~
講真,我真係第一次聽,原來安胎要飲足全程,
唔知係我孤陋寡聞,定係佢想我係甘看佢,而要我飲~
各位姊妹,請你們解答下我啦~
因為經濟上負擔真係好重~
無甘的需要我想飲3個月就算了~

同埋你們看開個D藥費係米甘多錢架
多謝哂


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


2#
發表於 11-9-20 10:37 |只看該作者
發左帖,才發覺我去錯左區~SORRY


禁止訪問

積分: 741


3#
發表於 11-9-20 10:37 |只看該作者

回覆:中醫中藥安胎~大家安多久架,同埋幾多錢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


4#
發表於 11-9-20 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3833


5#
發表於 11-9-20 11:39 |只看該作者
要安咁耐?我真系第一次聽
我有朋友反而無事走去安胎,深水步個中醫話無事就唔好安乜胎,始終中藥都有藥性架嘛
樓主最好問多2個中醫好


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


6#
發表於 11-9-20 11:48 |只看該作者

引用:Quote:藍莓綠茶+發表於+11-9-20+10:34+我個

原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表
本帖最後由 BOBO6 於 11-9-20 11:44 編輯
Bobo, 玩野呀
我覺得如果冇事冇幹就無必要安,要安胎原因係胎動不安先要安。

不過樓主體溫偏低,亦因之前樓主上胎流產較為膽心,我反而覺得去診所進行驗孕時採用驗血方法,驗HCG 同 黃體素分別既指數達唔達標。如果一切冇問題、身體安好,就冇必要安胎啦!



點評

藍莓綠茶  有道理~thx  發表於 11-9-20 12:20
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


7#
發表於 11-9-20 12:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


8#
發表於 11-9-20 12:09 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-20+11:48+B

原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表
明白,你係專業,應該要信你
咩呀,專你個頭,我話你玩野係指將我同你d俏俏話公開咋

應該信醫生,有咩最好請教醫生呀!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo