夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4170


1#
發表於 05-10-6 15:22 |只看該作者

如果再選擇會否要現在的另一半?

我就会選擇其他類型男人. :lol:


翡翠宮

積分: 76971


2#
發表於 05-10-6 15:24 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

呢個topic都出過了, 真係有得揀過我會選擇單身, 無債一身輕 :lol: :lol:


洋房

積分: 278


3#
發表於 05-10-6 15:31 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我會選擇拍扡或同居. 不想結婚.


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 05-10-6 15:34 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

艾美 寫道:
我會選擇拍扡或同居. 不想結婚.



agree!!



謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


公爵府

積分: 28065


5#
發表於 05-10-6 15:35 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

會....一定會係我老公,而且都會選擇結婚


男爵府

積分: 5206


6#
發表於 05-10-6 15:43 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

er.....rrrrr..........呢個問題............我有所保留


大宅

積分: 1842

好媽媽勳章


7#
發表於 05-10-6 15:45 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

er....都會既...我諗....


大宅

積分: 4732


8#
發表於 05-10-6 15:48 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

I cant find anyone better than him
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/shushuashley/album?.dir=/f23bscd


民房

積分: 47


9#
發表於 05-10-6 15:59 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

會, 因為他很鍚我, 同埋出自真心......雖然外面有好多人好過他, 但係咪一樣咁鍚我, 就不知曉!!


大宅

積分: 3870


10#
發表於 05-10-6 16:08 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

會,一定會,因為他對我很好,做什麽事情都會為我諗先,嫁給他死而無悔,唯一他不好的是有時說話太煩,我沒耐性。


侯爵府

積分: 21554


11#
發表於 05-10-6 16:24 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我唔會lor, 我會獨生, 小好多野煩.


禁止訪問

積分: 12931


12#
發表於 05-10-6 16:36 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 05-10-6 16:36 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

呢一刻我答會, 但約干年後....唔知佢仲對我好唔好呢??
http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


翡翠宮

積分: 76971


14#
發表於 05-10-6 16:37 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我都想知
小香香 寫道:
好難講喎..不過我想知佢會唔會揀多我一次多d


洋房

積分: 262


15#
發表於 05-10-6 16:56 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

會,不過我會揀早d識到佢,可以早d改善佢d壞習慣,或防範未然。


翡翠宮

積分: 87399


16#
發表於 05-10-6 16:58 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我相信如果比我honey再選擇過,佢都係依然會選擇我,因為佢根本就無其他選擇,佢一個女性朋友都無
而我都係依然會選擇佢,因為我都係無得選擇,我又係無乜男性朋友,不過,最主要的原因係因為我鍾意佢未拍過拖,而我亦知道依架呢個年代要揾一個大過我又未拍過拖的男仔實在太難,我好mind我男朋友有情史,因為我係好小器的女仔,淨係呢樣野已經加唔少分~~~


翡翠宮

積分: 76971


17#
發表於 05-10-6 17:04 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

嘩thymama照你咁講即係話返返去以前喎, 若果係咁我都會揀番家陣個老公, 不過我會選擇開頭同佢做紅顏知己感化下佢先囉

但家陣個topic唔係話將來有得再揀時你會否選擇現時既伴侶嗎
thymama 寫道:
會,不過我會揀早d識到佢,可以早d改善佢d壞習慣,或防範未然。


洋房

積分: 262


18#
發表於 05-10-6 17:13 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

吓,mud topic 係話將來咩?如果係咁,就更加無駛問啦,已經用左十幾年時間去養到個老公咁熟咯,咁就梗係揀番佢啦,唔通又要搵個新嘅返來從新湊過咩?我年紀大喇,咪搵d咁野玩啦。
ringoivy 寫道:
嘩thymama照你咁講即係話返返去以前喎, 若果係咁我都會揀番家陣個老公, 不過我會選擇開頭同佢做紅顏知己感化下佢先囉

但家陣個topic唔係話將來有得再揀時你會否選擇現時既伴侶嗎 [quote]
thymama 寫道:
會,不過我會揀早d識到佢,可以早d改善佢d壞習慣,或防範未然。
[/quote]


大宅

積分: 4170


19#
發表於 05-10-6 18:24 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

Sorry,令到你地唔知我講乜!個tupic係,現在結左婚先至發現老公d好野同衰嘢.
如果時光倒流,再遇著現在老公,會否再嫁他.


子爵府

積分: 10329


20#
發表於 05-10-6 19:14 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

喺呢一刻,我會lor,重嫌識得佢遲tim

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo