想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1489


1#
發表於 11-9-25 13:27 |只看該作者
我14/9 做iui, e生叫我day 28/9 check,不過我今朝見仲有d clearblue排卵棒咪用嚟check下,點知有2條線...
但我而家每晚都要塞安胎藥,這會否影響結果...我又唔想buy 驗孕棒咁早驗...費事白費...有無人等bingo試過咁?!?機會大不大...


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-25 17:24 |只看該作者

回覆:想問下大家意見...

下星期先驗啦!咁早驗反而會影響心情,放鬆d 對bingo好!




大宅

積分: 1489


3#
發表於 11-9-25 21:48 |只看該作者
Tks!


大宅

積分: 1489


4#
發表於 11-9-26 10:22 |只看該作者
今日day26...用clearblue 驗 pregnant


男爵府

積分: 8779


5#
發表於 11-9-26 10:25 |只看該作者
回覆 mandylhf 的帖子

你過多兩日都要check多次呀...我同你一樣,大家一齊bingo啦


大宅

積分: 3932


6#
發表於 11-9-26 11:01 |只看該作者

引用:回覆+mandylhf+的帖子 +你過多兩日都要che

原帖由 denise333 於 11-09-26 發表
回覆 mandylhf 的帖子

你過多兩日都要check多次呀...我同你一樣,大家一齊bingo啦
您好!我做ivf琴日放胎,我知我地呢到想做媽媽嘅付出好多好多,雖然我仲未知道得唔得,但已經用咗全力,宜家只可以放鬆,笑多啲去面對唔好比咁大壓力自己(我知講就容易做就難),姑娘同我講一定笑多啲先容易有,其實我想大家笑多啲,個個都有BB!




大宅

積分: 1489


7#
發表於 11-9-28 12:54 |只看該作者
今日用clearblue check左"+"


男爵府

積分: 5210


8#
發表於 11-9-28 13:08 |只看該作者

引用:今日用clearblue+check左"+"

原帖由 mandylhf 於 11-09-28 發表
今日用clearblue check左"+"





複式洋房

積分: 176


9#
發表於 11-9-28 13:15 |只看該作者

回覆:海南雞飯 的帖子

支持你,我第一次ivf失敗,我諗同心情好有關,下次做一定要心情輕鬆。等你好消息!




別墅

積分: 741


10#
發表於 11-9-28 14:09 |只看該作者
我都剛剛做了第3次IUI, 我都希望可以報喜


大宅

積分: 1489


11#
發表於 11-9-28 14:20 |只看該作者
大家加油~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo