想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 513


1#
發表於 11-10-4 23:41 |只看該作者
唉!我成日手腳冰凍,想調理下於是隔日自己焗紅棗水,已經唔敢落太多(大概6-8粒一杯),仲用滾水浸一浸先焗,人地話無咁燥!但每次飲完一定會頭痛+喉嚨痛!有無JM好似我咁?唔通一定要睇中醫??我好想血氣好d,好想生bb呀




大宅

積分: 4614


2#
發表於 11-10-4 23:45 |只看該作者
有無 去核 ,去核會好d .


水晶宮

積分: 64904


3#
發表於 11-10-4 23:48 |只看該作者
有冇去核啊? 有D人唔受得就會好似你咁.去左核會好D.再唔係就加埋南棗.加左南棗就唔會燥!
從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 1229


4#
發表於 11-10-4 23:51 |只看該作者
街市個亞姐教我...唔好保咁耐, 請願焗耐D, 約一個鐘. 因為保會好燥


別墅

積分: 513


5#
發表於 11-10-4 23:56 |只看該作者

回覆:紅棗水

已經去左核,仲係焗唔係煲架!可能我真係唔受得啦!咁仲有咩可以補下?我唔敢問媽媽,怕佢擔心




珍珠宮

積分: 30303


6#
發表於 11-10-5 00:01 |只看該作者

引用:唉!我成日手腳冰凍,想調理下於是隔日自己

原帖由 SIUBUN 於 11-10-04 發表
唉!我成日手腳冰凍,想調理下於是隔日自己焗紅棗水,已經唔敢落太多(大概6-8粒一杯),仲用滾水浸一浸先 ...
你唔睇中醫點知自己咩體質?唔係人人都適合飲紅棗水,如果你宮寒只飲紅棗水亦未必有用...




水晶宮

積分: 64904


7#
發表於 11-10-5 00:07 |只看該作者
如果你手腳冰冷.紅棗水你又受唔到.你可以試下每朝飲1樽雞精.每晚雙腳浸下熱水!! 可能會好D....不過SO FAR我係1個好虛既人,我紅棗加埋南棗1齊煲都OK...以前淨係煲紅棗水飲完我會頭暈頭痛唔舒服的@@ 不過我紅棗20粒+南棗6-7粒跟住細火煲1個鐘....街市阿姐教的.你可以試一次先
從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


伯爵府

積分: 15236


8#
發表於 11-10-5 01:30 |只看該作者

回覆:紅棗水

或者做下帶氧運動,幫助血液循環!




大宅

積分: 2896


9#
發表於 11-10-5 05:09 |只看該作者
其實好多人都話紅棗水燥, 反而應該買南棗焗水, 冇咁燥, 功效同紅棗水一樣
我 d 同事都係咁飲, 但我自己未試過~~
佢地飲完仲要食埋粒南棗添~~


大宅

積分: 2820


10#
發表於 11-10-5 07:50 |只看該作者
回覆 SIUBUN 的帖子

我飲完紅棗水會好燥,我虛不股補既人!...飲幾天就爆哂間倉,好唔點!
所以我係去睇中醫嫁...睇中醫頭個個星期會飲得密D,之後一星期2-3杯,飲左1-2個月之後,一星期1濟!我就係咁嫁囉...飲左手腳會好好多!會無咁涷!!
可能個中醫夾我!!


大宅

積分: 1393


11#
發表於 11-10-5 14:11 |只看該作者

回覆 回覆:fong120的帖子

要睇体質㗎一些体虚但有火的人不宜飲紅棗因會越飲越燥所以要睇中医至知㗎或者可試吓豬潤水呀




大宅

積分: 4497


12#
發表於 11-10-5 14:14 |只看該作者
等緊bingo係咪可以飲紅棗水ga? 可唔可以落埋圓肉ga??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo