想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-6 14:43 |只看該作者
平時m到d色會深色,宜家係粉紅色,都唔知發生咩事,打安胎針得唔得?



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 3938


2#
發表於 11-10-6 14:46 |只看該作者

引用:平時m到d色會深色,宜家係粉紅色,都唔知發

原帖由 creami0823 於 11-10-06 發表
平時m到d色會深色,宜家係粉紅色,都唔知發生咩事,打安胎針得唔得?



...
放鬆啲啦!




翡翠宮

積分: 87411


3#
發表於 11-10-6 14:48 |只看該作者
回覆 creami0823 的帖子

你係咪肯定自己已經bingo左呀!!!
如果唔係打安胎針做乜呀


大宅

積分: 2678


4#
發表於 11-10-6 14:58 |只看該作者

回覆:小manman 的帖子

我未知bingo未啊,咩唔係出血便去打咖咩?




15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-10-6 16:26 |只看該作者

回覆:其實個肚痷痷痛,加出血水,希望唔好M到,忍不住哭了

出血可能係m. 你做Ivf,醫生應該有塞藥俾你或打針,繼續就得!如果bingo左流血,安胎藥只會對黃體唔夠既人有用,如果小b係唔成長,乜藥都冇用!




伯爵府

積分: 15236


6#
發表於 11-10-6 16:57 |只看該作者
要多臥床作休息啊!加油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo