想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17307


1#
發表於 11-10-4 09:34 |只看該作者
本帖最後由 Sugarpink 於 11-10-4 09:40 編輯

等了又等,上年既七月BB九個星期就走左,由上年十月開始可以再努力到今年 - 今日 04 Oct 又 Day 1,真係好難受。整整一年既努力都係活係失望之下,真的麻目了,自己想放棄既同時,越來越發現老公鐘意小朋友既程度越黎越高,佳因亞妹生完一個現又陀住一個、小x過既好友都有左、連四季經既朋友努力左差不多兩年終於又有喜,雖然學會替佢地高興,不再聽到人地有喜自己心裡難過,但無疑迫得自己越來越急。

緣份未到所以無?老公唔配合所以無?!(佢因工作真的辛苦、累了我亦都唔忍心迫,疲倦之下做,都唔會好得去邊,不如放佢一馬仲好) 佢只係想自然自然,如果自然可以就唔會出現人工... 量體溫、排卵紙、睇中醫、戒口乜都齊,但戒口都係無戒得清哂,試左四、五個月呢d方法,又如何?

同奶奶傾計,同佢講都唔知有無小朋友,奶奶卻對我講唔緊要喇,而家有無都無所謂架喇,我話妳個仔好鐘意小朋友,唉,我自己就無乜所謂有無都得既,奶奶都仲係安慰我,其實我心裡好感激,即使我知奶奶都好想有孫,但每句說話都係我著想。

但我真係想放棄,比自己放縱下,但一堆既紅D、朝早起身不自覺的量體溫已容入生活...

不過中醫我想繼續睇,即使我不嬲唔覺得自己有咩大問題無咩病痛都我都睇多半年,不為什麼只為調理,三十幾歲人而家先黎調理真係好似遲左,我亞媽反而對我睇中醫感覺麻麻,覺得無乜用。其實EC為我調理緊d乜我自己都唔係好知,好多要戒口都係因濕疹而戒,其實對生BB又有無幫助架呢?又真係唔清楚。

今個月會同老公去三日兩夜短途旅行,可惜果幾日唔係排卵期,去旅行除左放鬆下,更加想食食食,忍口忍得辛苦乜鬼都話唔想得,今個月比我放縱下,乜都食先得!!

而家等我去沖杯久違了的咖啡先!

我都係呻下!jm 們妳地努力!咪好似我咁中途放棄喎!
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 3835


2#
發表於 11-10-4 09:47 |只看該作者
你有個咁好既奶奶,真羨慕!


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-10-4 09:48 |只看該作者
其實我覺得又唔好話放棄, 睇中醫調理身體係好事! 但往往中醫一定會叫你戒口戒得好清, 之前我都跟住醫師叫我戒既野, 但係身邊個個都當我有病咁, 連c6都話其實平時戒得咁清, 有時一次半次食d違禁品(eg. 雪糕, 魚生)都冇咩問題, 連我d睇中醫好有經驗既朋友都係咁講, 再諗返起之前睇西醫睇婦科, 佢地都係話叫我盡量食少d生次野, 久唔久食都冇問題~~
所以我覺得你唔好灰心, 你今個月去旅行放心食啦~
我地一齊努力啦~!!


伯爵府

積分: 17307


4#
發表於 11-10-4 10:02 |只看該作者
回覆 涼c9 的帖子

西醫果邊我未CHECK,所以根本唔知我有無咩問題,不過都係放縱左先喇,要急都急唔黎

多謝你呀!上黎搵人傾下計,得到 SUPPORT 真係心靈安慰下都好!有時同C6講,佢都唔會明我地既心情!



   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


5#
發表於 11-10-4 10:03 |只看該作者
回覆 hellobaby2010 的帖子

莫非你奶奶...
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


6#
發表於 11-10-4 10:20 |只看該作者
回覆 Sugarpink 的帖子

多謝你分享呀, 希望你玩得開開心心, 唔好諗住bb 先, 希望有意外驚喜啦,
我都30 了試左9個月都唔中. 我同事同我講天從不聽人願wor , 所以我都半放棄咁,,,,
係上來呢到先學人買紅d 試, 9月開始試+量體溫, 唔上來呢到都唔知有咁多人想生bb 又試好耐都無,同學到唔小野既


伯爵府

積分: 17307


7#
發表於 11-10-4 10:31 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

係呀!我都係架!
小X時原以為自己係非常不幸既一人,但上黎睇帖,原來比自己情況差既都有唔少,小X原來係非常普遍,只不過身邊親戚朋友唔會同你講!
同埋呢樹都係另一渠到比我地發洩,加上又唔可以下下見到醫生,問下D過來人都或許知一、二。

我唔係為咩,我係為C6可以有一個小朋友已足夠!
我真係唔想等到四十歲先生,我只係怕我無能力去供養佢咋!!
   每日都咁開心!!!


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-10-4 10:47 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-4 10:02
回覆 涼c9 的帖子

西醫果邊我未CHECK,所以根本唔知我有無咩問題,不過都係放縱左先喇,要急都急唔黎
哈哈, 其實我自己都唔好得去邊~因為我3月停左避孕藥之後一直m唔準...今日已經day50lu~之前我有keep住一日check2次紅d, 但我覺得其實咁樣仲更加影響我排卵...我o係day3x開始冇再check lu, 只係每朝keep住ckeck體溫同埋keep住同c6一星期dodo少2次, 我覺得咁樣好d, 冇咁大壓力~~仲有啊, 本來今朝要check下有冇bingo都唔記得左..哈哈, 聽日先算~~

點評

Sugarpink  c9,你今日check成點呀?!?  發表於 11-10-5 17:14


伯爵府

積分: 17307


9#
發表於 11-10-4 11:13 |只看該作者
本帖最後由 Sugarpink 於 11-10-4 11:22 編輯

回覆 涼c9 的帖子

嘩哈哈!!我有個同事都係食避孕藥,佢下下年結婚我都同佢講下年年中好停喇,寧願比多少少時間等身體作好準備,因為佢見我個CASE,佢亞嫂都小X,所以佢都有D擔心!不過佢後生過我成幾年,我只係提醒佢唔好好似我咁三十幾先黎結婚同想生仔!唔係話想要就要架!我地呢D簡直係世人既警剔!

有D好好既朋友同事我都會叫佢地以我為監,叫佢地既然有穩定男友又可以結到婚不如早D,我都係想佢地好!自己做唔到我都想佢地快D有喜!

咁你有無諗過IUI果D野架?
不過對我黎講錢真係一個問題,唔擔保一次得,但又真係一個可試既機會喎
巧茅盾~~~

希望今聽日CHECK到BINGO喇~~~~~~~~~~~~~
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1299


10#
發表於 11-10-4 14:36 |只看該作者
真係好有共鳴

我都係半年前小, 現在試近第二個CYCLE. 我已經睇左半年中醫,食左半年中藥. 但係而家見到中藥想

每朝糧體温已成習慣, 有時ALARM未響就已經量體温, 真係攪到人都

我都唔想比咁多PRESSURE自己, 但係又唔想放棄. 所以大家要努力呀


大宅

積分: 1357


11#
發表於 11-10-4 17:11 |只看該作者
完全讚同, 果D咁嘅野已經成為習慣, 有時仲想從多D醫學角度去了解懷孕的過程, 辦法, 依家去到書局都會專登睇懷孕的書


大宅

積分: 2303


12#
發表於 11-10-4 17:36 |只看該作者
睇到無呢段故事令我覺得有同感~不過我奶奶就話:慢慢哩,養好身子...我都係上年11月發現有BB,可惜今年2月(佗到第11週)小產了,當時完全無諗過自已會有事,但都要面對現實.過左3個月休養期,開始想有番,無奈6/7/8/9月(有計排egg期)都失望,直到上個月買左紅d,今個月開始試下,有就有,
無就開始減肥,食得太多補品肥左好多,攪到成個肥婆咁,吾知人地以為我有左Tim~小產完又好難減肚腩,吾敢成日做運動,又驚隨時有左,聽人講呢d心理壓力好影響懷孕,放縱下relax都幾好,我想飲coffee就飲,去旅行就去,想食乜就食乜,可能BB自然會來呢!正能量加油!


伯爵府

積分: 17307


13#
發表於 11-10-4 18:33 |只看該作者

回覆:fifikong 的帖子

你既恒心簡直直得加許!飲半年藥可能多過飲湯水!希望你快快中獎!



   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


14#
發表於 11-10-4 18:36 |只看該作者

回覆:ilovewife 的帖子

我去到書店都會搵呢d書睇,不過大多都係懷孕後點點點既!呢家我轉左睇寵物同園芸,我而家寧願多d精神去陪家中小狗狗:;pppp:



   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


15#
發表於 11-10-4 19:37 |只看該作者
本帖最後由 Sugarpink 於 11-10-4 19:48 編輯

回覆 ggkung 的帖子

係呀! 減肥真係一個大問題!!! 雖然我無乜減肥意慾, 但又怕做 sit-up 會整到, 又怕行得急少少會點點點
不過我不嬲都係好肉地, 有時想修下腰..!!
而家唔鬼理喇!!!! 一於做自己想做既!!

最煩就係有頭痛等bingo時乜藥都唔敢食又但頭痛到死喎!! 不過點都好,要食到藥既就睇定d先

   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


16#
發表於 11-10-4 19:49 |只看該作者
本帖最後由 Sugarpink 於 11-10-4 19:50 編輯

下午同老公傾下電話咁喇,同佢講我要放縱一下,點不知佢幾鬼大反應話唔得呀! 佢話我都係為左你唔食大閘蟹...blah blah blah mouth:mouth:" />

我話我都食喎! 乜鬼都唔食得, 咁去旅行點呀?? 佢話去旅行先算!!!!丁頁
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 2813


17#
發表於 11-10-4 20:05 |只看該作者

回覆:Sugarpink 的帖子

容許我加入吧~sugarpink,看完你的故事,完完全全同我一樣:我地年紀、有個善解人意奶奶、小x... 都而家都未bingo~ 經歷真的差不多,唉!
我而家係等緊bingo,不過直覺又唔中,而家約左老公食壽司,唔理咁多,想食就食,想做就做!大家加油




伯爵府

積分: 17307


18#
發表於 11-10-4 20:36 |只看該作者
本帖最後由 Sugarpink 於 11-10-4 20:37 編輯

回覆 臭臭 的帖子

歡迎加入放縱行列!要有就有,越想越無,食左先算!希望你快快中!!

老爺奶奶體諒真係好緊要!
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 2813


19#
發表於 11-10-4 22:18 |只看該作者

回覆:Sugarpink 的帖子

呢度有知音人,心情好多了!




男爵府

積分: 5526


20#
發表於 11-10-5 09:09 |只看該作者

回覆 回覆:Sugarpink的帖子

其實頭痛可以食必利痛,就算有左bb都可以食,醫生話的。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo