立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 49896
大宅
積分: 1279
積分: 3812
BABYBABYBLACK 發表於 11-10-12 16:59 死都唔再做...點知會唔會有性病
別墅
積分: 559
積分: 854
男爵府
積分: 6718
積分: 8440
積分: 2447
原帖由 yubiwa310 於 11-10-12 發表 本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-12 20:04 編輯 暫知番大6iui 約 5千 , ivf 就3萬 ( 全人仔計)
公爵府
積分: 29202
yubiwa310 發表於 11-10-12 17:38 回覆 grazie 的帖子 因為之前有jm 分享過係大6做 ivf ,所以我就上去睇下環境同衛生情況咁 。
yubiwa310 發表於 11-10-12 23:20 回覆 siutreasure 的帖子 第一次去視察 ,環境同衛生情況係正常的 ! (食飯時間冇咩人的,所以可以慢慢看)
yubiwa310 發表於 11-10-12 23:38 回覆 siutreasure 的帖子 呢間係之前有jm 分享過的 , 係一間"生殖中心 " ,成間野都係for 生bb 的
原帖由 yubiwa310 於 11-10-12 發表 回覆 happyyee 的帖子 所以我原本只打算做iui 打針同破卵個part , 絕對唔會做放丁丁既~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy