想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3448


1#
發表於 11-10-17 13:39 |只看該作者
日日朝早9點番到公司, 但晚晚收10/11點, 攰到番屋企咩都唔想 do... 點生喎? 個中醫仲話我身體好好, 已經 ready, 萬事俱備, 只欠東風. 佢話個個睇佢都有咗, 剩係爭我咋... 嗚嗚...


大宅

積分: 1450


2#
發表於 11-10-17 14:57 |只看該作者
回覆 CVC2007 的帖子

為了自己,工作是不能放第一架!而且永遠都做唔完!忍心放低工作,生仔真的有黃金時間架!好好安排就一定得


男爵府

積分: 6195


3#
發表於 11-10-17 15:38 |只看該作者

引用:日日朝早9點番到公司,+但晚晚收10/11點,+攰

原帖由 CVC2007 於 11-10-17 發表
日日朝早9點番到公司, 但晚晚收10/11點, 攰到番屋企咩都唔想 do... 點生喎? 個中醫仲話我身體好好, 已經 ...
Can u pm me which Chinese doctor u see?




別墅

積分: 502


4#
發表於 11-10-17 16:01 |只看該作者

回覆:日日咁OT法, 點會有??

搵第二份工啦!





水晶宮

積分: 64904


5#
發表於 11-10-17 18:09 |只看該作者

回覆:日日咁OT法, 點會有??

可以pm我你睇緊邊個chinese doctor ma? Thx



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 3448


6#
發表於 11-10-17 18:27 |只看該作者
回覆 大豬脾 的帖子

成組人都咁做, 自己一個早走, 好衰女. 只有 quit 咗份工, 至有好日子過...

點評

大豬脾  那麼你為了你的家,盡快找過份工吧!  發表於 11-10-18 11:57


大宅

積分: 3448


7#
發表於 11-10-17 18:29 |只看該作者
回覆 kat.baby 的帖子

等到過年, 出埋 bonus 先...

點評

Ivy114  support u  發表於 11-10-17 23:31


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-17 20:15 |只看該作者

回覆:日日咁OT法, 點會有??

pls pm your chi dr details to me~ thx!




別墅

積分: 615


9#
發表於 11-10-17 20:53 |只看該作者
咦, 我份工同樓主嗰份有得揮喎!
不過我嗰份工仲要好大壓力, 我同同事講開, 都覺得可能因為咁, 所以上個 BB 嚇走咗!

但係為生計, 無辦法喇...

:;pppp:


男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-10-17 23:31 |只看該作者
有時真係好倦重點有mood dodo

點評

CVC2007  無錯...  郁都唔想郁....  發表於 11-10-18 00:11


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


11#
發表於 11-10-17 23:50 |只看該作者

回覆:日日咁OT法, 點會有??

我都係,好大壓力,又成日9點先走,都唔知點先有,bonus仲要等幾個月!



點評

CVC2007  我之前9點, 但都頂唔順.  而家仲要10/11點, 點捱多三個月....  發表於 11-10-18 00:14
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


複式洋房

積分: 222


12#
發表於 11-10-18 00:00 |只看該作者
我就老闆一味急急急,講完 D 嘢 15 鐘後問我交得未,黐線!Great great pressure!!!


大宅

積分: 3173


13#
發表於 11-10-18 00:02 |只看該作者

引用:我都係,好大壓力,又成日9點先走,都唔知

原帖由 emiliarabbit 於 11-10-17 發表
我都係,好大壓力,又成日9點先走,都唔知點先有,bonus仲要等幾個月!



...
我都係一樣啦!放工返到屋企已經好攰!c6見到我個殘樣,有mood都變無mood做




大宅

積分: 1977


14#
發表於 11-10-18 00:06 |只看該作者
回覆 CVC2007 的帖子

你可以pm你個中醫資料嗎?


大宅

積分: 3448


15#
發表於 11-10-18 00:10 |只看該作者
回覆 smallsun 的帖子

我都係咁個bb先無咗....

點評

大豬脾    發表於 11-10-18 12:04


大宅

積分: 2954


16#
發表於 11-10-18 00:18 |只看該作者
你壓力太大了,中醫話心情會影響賀爾蒙分泌,影響生BB架!放鬆D係唯一解決方法 


伯爵府

積分: 16036


17#
發表於 11-10-18 00:40 |只看該作者
生計緊耍.. 值唔值用自己去博..... 我之前都好博好堅守份工, 真係晚晚做到好似你咁, 但一諗到工作係做唔完..... 永無休止... 唔通唔瞓唔食咩..... 你試吓隔日隔日OT.... 可以幫到你又可以慢慢調節.....
另可否PM我你既中醫, tks!!

CVC2007 發表於 11-10-17 13:39
日日朝早9點番到公司, 但晚晚收10/11點, 攰到番屋企咩都唔想 do... 點生喎? 個中醫仲話我身體好好, 已經 ...


別墅

積分: 615


18#
發表於 11-10-18 09:27 |只看該作者

回覆:littleT 的帖子

所以做女人真係幾慘,要工作同家庭兩邊揀。。。 而做香港女人仲慘,唔做嘢,啲物價指數又高,再加通賬迫人,個老公又會捱得好可憐,佢捱到殘晒,都無力無 mood dodo 啦!到好彩真係有咗,仲要同內地孕婦爭床位生仔。。。 灰爆!




大宅

積分: 3438

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-10-18 10:57 |只看該作者
CVC2007 發表於 11-10-17 13:39
日日朝早9點番到公司, 但晚晚收10/11點, 攰到番屋企咩都唔想 do... 點生喎? 個中醫仲話我身體好好, 已經 ...
你可以pm你個中醫資料嗎?


大宅

積分: 2206


20#
發表於 11-10-18 11:26 |只看該作者
好同意生仔係有黃金時間!到妳事業有成有名有利先諗生仔,可能身體已經冇咁易中,有時做人就係要取捨,妳覺得邊樣野緊要d,就選個樣!我都係寧願每個月搵少d,自己慳d洗,搵份舒服d既工,冇咁大壓力,準備要bb,我初初都爭札左好幾個月,明明多好多錢都唔做?但冇辦法,之前就係咁小x左,而家我份工準6點收工,覺得時間好用好多,老公婆感情都好d,想bingo都易d啦!

子女有機會陪妳一世,但份工唔會陪妳一世,唔好做錯決定呀!大家加油!

點評

littleT  無錯....  發表於 11-10-19 12:52
大豬脾  譖成丫!家庭先最重要!努力放多些時間係啱既地方!  發表於 11-10-18 12:11

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo