烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1647


1#
發表於 11-11-29 14:12 |只看該作者
好想自己買隻象拔蚌返屋企整刺生,
但唔識整


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-11-29 15:35 |只看該作者
自己買番嚟整既,怕唔怕唔衛生呀?

你係唔識劏係唔係?只要喺中間劏一刀,跟住打開佢,面頭有塊"衣",撕咗佢,再洗乾淨切片就得.

不過,喺街市就咁買番嚟既,唔知喺邊度捉既,嗰度啲水質,唔知可以可以生食架....


大宅

積分: 1647


3#
發表於 11-11-29 17:03 |只看該作者
咁為有整黎打邊爐,
唔該晒 !


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


4#
發表於 11-11-29 17:34 |只看該作者

回覆:請問有冇人識整象拔蚌刺生

記得切之前先包保鮮紙放入冰箱,雪硬小小拎出黎切,好切好多又可切薄片





水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 11-11-29 17:38 |只看該作者
Nam@@Nam 發表於 11-11-29 17:03
咁為有整黎打邊爐,
唔該晒 !
加多雙筷子得唔得呀...... :lol:


伯爵府

積分: 17001


6#
發表於 11-11-29 23:41 |只看該作者
我以前整都係喺海鲜鋪買 , 祇要自己用乾淨砧板 , 刀 , 片完後放冰面上,
唔會有乜問題 , 順帶一提 , 個好似膽嘅物體 , 千祈唔好唔要 , 湯超甜


大宅

積分: 1647


7#
發表於 11-11-30 12:46 |只看該作者
我印象中係係屋企有人整過,
但真係唔知點整,所以想自己整,
濛查查 : 聴落都真係幾容易喎,
唔該晒你,講真,我真係好想試整架,
因為真係好好味


大宅

積分: 4492


8#
發表於 11-12-6 14:26 |只看該作者
回覆 Nam@@Nam 的帖子

要用滾水"6"一"6"到擋

親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


大宅

積分: 1647


9#
發表於 11-12-6 16:11 |只看該作者
6一6會唔會唔係剌生架


大宅

積分: 4492


10#
發表於 11-12-6 17:42 |只看該作者
回覆 Nam@@Nam 的帖子

是刺生來的

6左先可remove到層衣

把shell部份用刀走

中間切開

Dirty部位刷走

洗淨,浸冰水,切片

個胆,可用來滾湯

胆与象拔中間,最好打邊勞

象拔位置可做刺身

你打算在那裏買?
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


11#
發表於 11-12-6 17:48 |只看該作者
樓上嘅朋友,

近排天氣忽冷忽熱, 穩陣起見, 都係熟食好...
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


子爵府

積分: 10113


12#
發表於 11-12-6 17:57 |只看該作者

回覆 Nam@@Nam 的帖子

是刺生來的

6左先可remove到層衣

把shell部份用刀走

中間切開

Dirty部位刷走

洗淨,浸冰水,切片

個胆,可用來滾湯

胆与象拔中間,最好打邊勞


層衣用滾水一淥, 就可以剝出來, 我成日話好似幫佢除左隻絲襪.


大宅

積分: 1647


13#
發表於 11-12-7 14:57 |只看該作者
非常之謝謝你 !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo