母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1783


1#
發表於 11-12-13 18:18 |只看該作者
請問你地埋身食一邊後, 係唔係只會泵冇食果邊? 咁下餐就埋身食頭先泵果邊? 定係兩邊都泵?




大宅

積分: 1268


2#
發表於 11-12-13 19:26 |只看該作者

回覆:泵奶及埋身一問

我都想知呢。




禁止訪問

積分: 3282


3#
發表於 11-12-13 19:46 |只看該作者

回覆:泵奶及埋身一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 585


4#
發表於 11-12-13 19:53 |只看該作者

回覆:泵奶及埋身一問

我日間公司泵兩次,放工返屋企10:30就埋身食兩邊,有時累都冇再泵清,因為之前試過食完泵清,但奶量都冇多過,最後都揀休息,半夜冇起身泵清,囝囝食完兩邊,我都瞓





大宅

積分: 1134


5#
發表於 11-12-13 21:00 |只看該作者
我都係呢2日先開始泵同改變埋身食法加時間,都唔知啱唔啱?

3年前,第一胎想餵人奶,餵咗3個月咁上下,最終放棄!之前,仲要係一半奶粉一半人奶!以前,姑娘教2個鐘1次,每次食1邊,每次食成至少45分鐘,累到死!
今次,開始响醫院時,用返以前餵奶方法直到姑娘話依家係3個鐘1次,每次食哂2邊(每邊30分鐘就可以),依家陪月叫我之後泵清埋,不過,都係得20ml架咋!唉,我好灰呀!
今次好想可以堅持餵到細女,但唔知方法同時間?同埋係咪要泵呢?阿女未會識食到自己放口,次次食到訓!依家佢輕咗好多同黃!點算好呢?


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


6#
發表於 11-12-13 22:26 |只看該作者
如果夠晒食就唔洗泵, 咁會hold住相同奶量, 想多d就泵啦.


大宅

積分: 1783


7#
發表於 11-12-14 14:09 |只看該作者
回覆 的帖子

但泵清晒2邊,到3個鐘頭後真係會有奶?我好驚3個鐘頭後,BB唔夠食!


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


8#
發表於 11-12-14 14:17 |只看該作者
回覆 jaybee 的帖子

你唔泵就增長得少d, 因為你比個signal你個身體, bb只需要食一邊, 咁佢會慢慢調節到只有一邊的奶量. 當然如果你大把奶, 多得濟就唔好泵, 佢會慢慢少返的.

如果你驚佢唔夠食, 就比埋上一餐泵落o個d比佢食lor.

如果你bb仲未滿月, 你好快就會發現越泵越多, 人奶係按需求生產, 冇求就冇供, 所以d人話補奶粉會越補越少奶, 因為你個身體以為你個bb已經夠食, 咪做少d lor.


大宅

積分: 1783


9#
發表於 11-12-16 12:41 |只看該作者

回覆:草 的帖子

就算冇都要泵?要泵幾耐?




男爵府

積分: 9057

好媽媽勳章


10#
發表於 11-12-16 18:21 |只看該作者

引用:就算冇都要泵?要泵幾耐? +

原帖由 jaybee 於 11-12-16 發表
就算冇都要泵?要泵幾耐?
泵左十分鐘左右你會發覺無乜奶,咁再泵多五分鐘到會再有奶陣,咁當然無之前咁多啦!久而久之身體會做多d架嘞!




別墅

積分: 960


11#
發表於 11-12-16 18:43 |只看該作者
草 發表於 11-12-14 14:17
回覆 jaybee 的帖子

你唔泵就增長得少d, 因為你比個signal你個身體, bb只需要食一邊, 咁佢會慢慢調節到只 ...
有時都陷於兩難⋯好像我個B成廿日人仔,試咗一星期全人奶,期間唔夠食都由得佢,不斷暗佢瞓,但最後體重跌得太勁!健康院叫我都要補奶粉,但keep住餵8一10餐人奶加泵四、五次,希望人奶量會追得番BB的需要喎.我都怕越補奶粉越少人奶,但而家咁樣冇辦法噃⋯希望健康院的方法work啦!我少奶到泵唒兩邊都唔夠10mI呀!已經咩都做哂都係咁,有時都好沮喪⋯


大宅

積分: 1783


12#
發表於 11-12-16 18:45 |只看該作者

回覆:Horace_b 的帖子

頭十幾分鐘都已經唔多, 之後得幾滴都算奶陣?




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo