想生BB

跳至

首頁

尾頁
   13


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


1#
發表於 10-12-2 21:22 |只看該作者
我今日做左iui, 仲等緊結果,
今次iui成功提升左老公丁丁質量,
分享下, 俾有需要既jm做個參考~~

老公9月時驗過丁丁,

volume 1.4
Density 47
Motility 57%
Morphology 4%

型態得4%, 醫生話自然bingo機會低,
於是plan做iui + 努力提升老公丁丁質量.

老公開始食: 善存, gnc茄紅素, 冬蟲夏草花膠湯, 冬蟲夏草海蔘湯......+食少左起碼一半煙(但都係介唔晒).

我睇書話羊肉同海蔘對丁丁好好,於是係做iui前幾煲左冬蟲夏草羊肉海蔘黨蔘湯,仲要迫佢連飲幾日+食埋d海蔘同冬蟲夏草.

今日個丁丁report:

volume 1.6
Density 59
Motility 75%
Morphology 13%

連醫生都話佢個report ok,
希望今次成功啦~~


大宅

積分: 1157


2#
發表於 10-12-2 23:03 |只看該作者
要幾耐改善丁丁的質素?


大宅

積分: 1157


3#
發表於 10-12-2 23:05 |只看該作者
眼大睇過'龍',你已經寫左。


男爵府

積分: 9286


4#
發表於 10-12-3 00:04 |只看該作者

回覆 1# jennynini 的文章

好好成績喎~.~型態由4%去到11%!我c6都食緊善存,冬蟲草丸,茄紅素,他型態又係唔pass得7%,我想問海參邊度買,我都想煲下羊肉海參冬蟲湯,可否教下我!!
Good luck~~~~


大宅

積分: 2058


5#
發表於 10-12-3 00:16 |只看該作者
完全戒煙好過啦......

決定生b前戒煙最緊要


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


6#
發表於 10-12-3 00:23 |只看該作者
原帖由 cream@@ 於 10-12-3 00:04 發表
好好成績喎~.~型態由4%去到11%!我c6都食緊善存,冬蟲草丸,茄紅素,他型態又係唔pass得7%,我想問海參邊度買,我都想煲下羊肉海參冬蟲湯,可否教下我!!
Good luck~~~~ ...


海蔘同冬蟲夏草, 我都係去上環個d海味舖買,
海蔘唔洗買好大條個d, 我都係買比手指大小小既size,
$7xx/斤, 買左10條度, 好似$3xx,
發出黎有香蕉咁大條, 每次煲用3-4條就夠.

海蔘最煩係"發"個part, 洗乾淨個煲, 一定唔可以有油,
煲一煲滾水, 放洗左既海蔘落去煲5-10mins,
熄火焗, 每日可以早晚1次, 每次換乾淨水,
2-3日就ok, 你摸落去覺得軟(似平時出街食個d)就ok.

羊肉就最好買新鮮, 但唔係成日有,
冇既冰鮮都ok, 我多數會洗乾淨炒一炒先煲,
阿媽教唔會出血水d湯清d.
記得要幾片薑, 冇咁so.

先煲羊+冬蟲夏草, 煲到d羊"淋"就可以放海蔘,
海蔘唔可以煲好耐, 煲太耐會溶晒,
我就煲一個鐘度.
如果你本身食羊既, d羊肉點腐乳都好好味,
可以送飯~~


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


7#
發表於 10-12-3 00:25 |只看該作者
原帖由 happywhale 於 10-12-3 00:16 發表
完全戒煙好過啦......

決定生b前戒煙最緊要


醫生都係咁講,
但佢唔肯介, 我都冇辨法......


男爵府

積分: 9286


8#
發表於 10-12-3 00:39 |只看該作者

回覆 6# jennynini 的文章

唔該晒您~.~上環海味舖,有冇知道邊間老實d,我怕比人呃,如果唔落羊,用其他代替,可以用咩??你有冇飲架?我想知女人可唔可以飲?


男爵府

積分: 9286


9#
發表於 10-12-3 00:41 |只看該作者

回覆 6# jennynini 的文章

係喎..你最後係咪搵董做iui?你今次第幾次?我正考慮中,之前搵董在九月做過一次naturel iui!!


公爵府

積分: 27342

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 10-12-3 00:58 |只看該作者
嘩~ 成績好好呀~ 祝你今次成功呀~ 加油


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


11#
發表於 10-12-3 01:42 |只看該作者
原帖由 cream@@ 於 10-12-3 00:39 發表
唔該晒您~.~上環海味舖,有冇知道邊間老實d,我怕比人呃,如果唔落羊,用其他代替,可以用咩??你有冇飲架?我想知女人可唔可以飲?


我都係是但入一間,
之前一直都係新手,
為左生b先借書學整.
我見有d會包好一包包放係門口賣,
平d架, 可能用來吸引人買.
你怕俾人呃就直接買個d,
都ok 架.

就先唔記得講, 發完, 要剪開入面洗,
會有一條腸+沙, 洗走晒就可以用,
唔太難.

唔落羊我多數落豬/烏雞,
羊我都有飲架, 一齊飲,
多數煲1次可以分到2-3日飲.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


12#
發表於 10-12-3 01:44 |只看該作者
原帖由 cream@@ 於 10-12-3 00:41 發表
係喎..你最後係咪搵董做iui?你今次第幾次?我正考慮中,之前搵董在九月做過一次naturel iui!!


係呀, 揾左董醫生,
今次第一次, 得一粒卵,
信心不大, 好在老公丁丁有進步,
增加返小小信心~~

如果唔得, 我會接住再做,
我諗下次應該可以谷多d卵.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


13#
發表於 10-12-3 01:45 |只看該作者
原帖由 sytckm 於 10-12-3 00:58 發表
嘩~ 成績好好呀~ 祝你今次成功呀~ 加油


多謝你呀~~


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


14#
發表於 10-12-3 08:43 |只看該作者
我個c6咪一樣,不過佢食好少就真(2-3支/日),話返工辛苦喎!佢仲未肯去驗丁丁,話等返香港至做喎 但我就要去每日食善存,希望有d用啦!
加油呀……
原帖由 jennynini 於 10-12-3 00:25 發表


醫生都係咁講,
但佢唔肯介, 我都冇辨法......


禁止訪問

積分: 1414


15#
發表於 10-12-3 09:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 10-12-3 09:23 |只看該作者
勁喎!! 你做咗好多功課~~

希望你成功!!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


17#
發表於 10-12-3 15:01 |只看該作者
原帖由 ilovedogs322 於 10-12-3 08:43 發表
我個c6咪一樣,不過佢食好少就真(2-3支/日),話返工辛苦喎!佢仲未肯去驗丁丁,話等返香港至做喎 但我就要去每日食善存,希望有d用啦!
加油呀…… ...


醫生話就算一日只食一支,
都有影響架,
但c6唔肯介, 真係冇辨法,
有時又唔忍心, 佢食支煙仔,
又唔係做咩壞事.......

希望大家快d bingo, 唔洗再煩~~


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


18#
發表於 10-12-3 15:05 |只看該作者
原帖由 Altana-Baby 於 10-12-3 09:00 發表
咁你最後有幾多丁丁用得呀?


洗完既report:

volume 0.6
Density 30
Motility 90%
Morphology 15%

Actual nor of motile sperm recovered: 16.2 X 10 (6次方)

我都唔知算唔算多?

醫生就話幾ok~~


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


19#
發表於 10-12-3 15:06 |只看該作者
原帖由 sezsuet 於 10-12-3 09:23 發表
勁喎!! 你做咗好多功課~~

希望你成功!!


多謝~~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


20#
發表於 10-12-3 23:22 |只看該作者
多謝你嘅分享呀,真係一個好大鼓勵,因為我老公丁丁仲差過你個case,佢唔肯戒煙(自稱食少左但都2日包),我都好擔心咁樣就算煲啲補野畀佢改唔改善到。你老公唔戒煙都有咁大進步係個好嘅先兆呀,我預祝你bingo!記得上黎報喜呀^^
感恩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo