自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20788


1#
發表於 12-1-20 16:54 |只看該作者
之前覺得呢個公仔好醜樣,但原來套cartoon好搞笑,夠百痴,我鐘意




大宅

積分: 4564


2#
發表於 12-1-20 17:05 |只看該作者
我初初都好似你咁諗,
點解隻公仔咁肉酸,
睇完之後完全改觀,而家我比阿囡更鐘意睇
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo