自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


1#
發表於 12-1-27 02:31 |只看該作者
本帖最後由 rainlamrainlam 於 12-1-27 02:35 編輯

http://www.youtube.com/watch?v=8nMEfBHnHzw&feature=related[/url]


我覺得好好聽~~~
歌詞都幾好~~~~~~~
胡杏兒唱得幾好聽~~~~

點評

Karena1015  我個女一聽到就喊,要我地熄電視  發表於 12-1-27 08:38
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


子爵府

積分: 13894

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-1-27 02:32 |只看該作者
我都覺呀~


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


3#
發表於 12-1-27 02:36 |只看該作者
麻麻地.....


珍珠宮

積分: 43732


4#
發表於 12-1-27 02:41 |只看該作者
我覺得好好聽係李思捷唔好聽,唔知點解係唔係我見個佢真人呢,覺得佢個人好唔掂,仲成日同人玩ONE NIGHT邊個跟左佢都唔方好


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


5#
發表於 12-1-27 02:46 |只看該作者
joycehang41010 發表於 12-1-27 02:41
我覺得好好聽係李思捷唔好聽,唔知點解係唔係我見個佢真人呢,覺得佢個人好唔掂,仲成日同人玩ONE NIGHT邊個跟 ...

吓~~咩李x捷成日同人玩one night既咩~~~~

給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


禁止訪問

積分: 24499


6#
發表於 12-1-27 02:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43732


7#
發表於 12-1-27 02:50 |只看該作者
係呀,佢成日係尖沙咀同佐敦落BAR,叫一SET酒坐成日架,仲成日以為自己大明星,我見過佢著住見底衫夜晚係佐敦


珍珠宮

積分: 43732


8#
發表於 12-1-27 02:52 |只看該作者
之前有人傳佢有錢仔,我自己唔信佢好CHEAP架,一D都唔似,我記得個時我見佢同一個BAR妹去開房,個BAR好瘦唔係太得LOR


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


9#
發表於 12-1-27 02:52 |只看該作者
麻麻地但lyric ok啦!


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


10#
發表於 12-1-27 02:53 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-1-27 02:50
回覆 rainlamrainlam 的帖子

套劇係無記近年少有住作, 淑香搶老公好攪笑! 好過套x宅男女100%抄襲禍居:angr ...

唔係呀~呢套換樂無窮好似都係抄韓劇架~~~

點評

尼古丁  6叔當年卲氏皇國片賣埠到老遠,不知幾威!今日攪到咩到抄人冇野講  發表於 12-1-27 03:05
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


11#
發表於 12-1-27 02:55 |只看該作者
joycehang41010 發表於 12-1-27 02:52
之前有人傳佢有錢仔,我自己唔信佢好CHEAP架,一D都唔似,我記得個時我見佢同一個BAR妹去開房,個BAR好瘦唔係太 ...

唔係嘛..之前又話佢有半億身家又有家低........
佢同而家條女好似一齊左幾年喇喎~
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


12#
發表於 12-1-27 02:58 |只看該作者

回覆:覺唔覺得"換樂無窮"主題曲好好聽>3<??

好聽




珍珠宮

積分: 43732


13#
發表於 12-1-27 03:00 |只看該作者
有偷食架,同佢好大男人架,我聽聞佢有半憶身家,但唔似,佢好鍾意吹水,因為見過佢真人行為所以對佢反感


珍珠宮

積分: 43732


14#
發表於 12-1-27 03:01 |只看該作者
佢係電視都冇好似王祖藍咁承認自己女朋友既

點評

rainlamrainlam  但成日俾人影到佢同女友&quot;春卷&quot;拍拖  發表於 12-1-27 03:05


珍珠宮

積分: 43732


15#
發表於 12-1-27 03:04 |只看該作者
胡杏兒我係街市見過佢同助手幾NICE架


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


16#
發表於 12-1-27 03:04 |只看該作者
回覆 joycehang41010 的帖子

哦......原來如此.....
可能佢收收埋埋

等我仲有d like佢..mouth:因為睇得"福綠壽"多........
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


17#
發表於 12-1-27 03:04 |只看該作者
joycehang41010 發表於 12-1-27 02:52
之前有人傳佢有錢仔,我自己唔信佢好CHEAP架,一D都唔似,我記得個時我見佢同一個BAR妹去開房,個BAR好瘦唔係太 ...
好DIRTY


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


18#
發表於 12-1-27 03:05 |只看該作者

回覆:覺唔覺得"換樂無窮"主題曲好好聽>3<??

ok




珍珠宮

積分: 43732


19#
發表於 12-1-27 03:05 |只看該作者
其餘2個我就幾鍾意,如果未親眼見過佢同知佢D野我未必咁反感,佢D野我同我亞媽講到我亞媽都記得


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 12-1-27 03:05 |只看該作者

回覆:覺唔覺得"換樂無窮"主題曲好好聽>3<??





~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo