跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6834


1#
發表於 06-8-19 23:13 |只看該作者

請提供由香港仔去跑馬地媬姆車資料


男爵府

積分: 6834


2#
發表於 06-8-21 15:46 |只看該作者

Re: 請提供由香港仔去跑馬地媬姆車資料


複式洋房

積分: 190


3#
發表於 06-8-23 08:57 |只看該作者

Re: 請提供由香港仔去跑馬地媬姆車資料

多咀問句﹗

其實你可以坐學校校車,d 司機叔叔同褓姆都好好人,你又可以同學校提出加站,靠近你屋企。

rmum


男爵府

積分: 7177


4#
發表於 06-10-20 14:34 |只看該作者

Re: 請提供由香港仔去跑馬地媬姆車資料

pakwong:

我仔仔K1-K3讀寶血, 今年已經上小學, 以往都是坐
'C' 媬姆車返寶血, 往年每天早上7:50分在香港仔油站
車仔麵門口上車, 之後上石排灣-WONG CHUK HANG-
壽臣山然後就返寶血(8:25分), 你可以打電話返寶血取
'C'媬姆車'曾太'電話號碼便可.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo