夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2015


1#
發表於 05-12-27 23:08 |只看該作者

咪玩啦…

事情係咁…話說亞女(九個月大)腸胃不嬲唔多好,又成日有痰,前一排先腸胃炎好番無幾耐…d痰又未清,頭先亞女嘔,嘔出黎d野啡色,帶痰,嚇鬼死我…咁啱99行過我房門,見我咁驚,問乜事,我咪話亞女唔知嘔咩,啡色,佢話係頭先食左d朱古力,我OOOOOOOOOOO左…跟住佢又話,都唔係食,係佢‘選‘姐… 我直頭無聲出,諗緊佢係咪傻左,朱古力會溶架麻,食同‘選’又有咩分別呀…成Q日係度話人地D BB食乜食物,大佬呀,我個女腸胃唔好,唔可以亂食架,同佢講就話人地都係咁食,跟住又偷偷俾我女食…激死我…真係好想落D砒霜過佢食下…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


大宅

積分: 1507


2#
發表於 05-12-27 23:22 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

o甘細個千祈唔好比佢食朱古力呀!我個女次次食親都發燒,好大單,所以你提提佢!
love


禁止訪問

積分: 12931


3#
發表於 05-12-27 23:27 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1480


4#
發表於 05-12-27 23:40 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

9個月大.............
真係叫佢唔好玩啦....


大宅

積分: 2015


5#
發表於 05-12-27 23:43 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

nine12 寫道:
o甘細個千祈唔好比佢食朱古力呀!我個女次次食親都發燒,好大單,所以你提提佢!
下…會發燒架…咁大鑊…都唔知亞女會唔會有事… :-( 佢正老妖黎架…佢自己食親乜都會俾我女食,同佢講唔好,佢就俾面色我睇…我又費事同佢嘈…有次佢俾桔我女食…食完無耐亞女就將之前食D糊仔一碗嘔返晒俾我…跟住一排佢刻制左…點知呢排又黎…我真係好想毒鬼死佢…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


複式洋房

積分: 327


6#
發表於 05-12-27 23:48 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

諗返起...
我個女第一次食...
都係歲半新年嗰時自己偷左粒朱古力黎食 =]


大宅

積分: 2015


7#
發表於 05-12-27 23:52 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

平時都唔覺佢地會食朱古力…點知講少一樣就出事…講極佢地都唔明架…我成日都講,亞女仲細,食乜食乜等大D先食都未遲…個死老妖就好係驚食唔死我個女咁…上次腸胃炎都係因為佢俾個膠袋我女玩…亞女食左D落肚,我即刻幫佢扣喉嘔左出黎,成個五毫子咁大跟住又痾又嘔…夜晚我見亞女咁辛苦,果時都就黎十點…我帶個女睇醫生,個老妖聽到我話去睇醫生話我癡線喎,我幾想小佢呀… 我有時真係覺得佢想整死我個女架…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


禁止訪問

積分: 12931


8#
發表於 05-12-27 23:56 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 218


9#
發表於 05-12-28 02:19 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

你99同我果個都係一樣....

記得我bb 3個月大果時去飲茶, 佢比左一舊成個一亳子咁大既馬豆糕(糕上面仲有豆架)我個仔食, 我果時叫佢唔好比, bb冇牙架食唔到 , 同埋咁大舊佢會 (勤親).. 而我99就講, 冇事既..冇事既 人地都係咁食架啦..你話激唔激死..

佢又試過比普"利" 茶個仔飲.....你話驚唔驚


禁止訪問

積分: 12931


10#
發表於 05-12-28 02:27 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1507


11#
發表於 05-12-28 02:31 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

patchan2046 寫道:


佢又試過比普"利" 茶個仔飲.....你話驚唔驚
我99都試過o甘做,話可以清腸胃,重叫我比d蝶菜底下d水比佢飲先,我既99直情心地唔好。
love


大宅

積分: 2015


12#
發表於 05-12-28 08:25 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

小香香 寫道:
你有冇同你老公講呀
C6尋晚出去食飯,好夜先返…我都未同佢講…其實講左都無乜用,佢話完佢老母,佢老母都係咁…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


大宅

積分: 2015


13#
發表於 05-12-28 08:38 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

nine12 寫道:
[quote]
patchan2046 寫道:


佢又試過比普"利" 茶個仔飲.....你話驚唔驚
我99都試過o甘做,話可以清腸胃,重叫我比d蝶菜底下d水比佢飲先,我既99直情心地唔好。[/quote]我隻99都試過啦…去茶樓飲茶…乜叉都話俾我個女食,我話唔俾,佢個樣就即刻變左…仲一句兩句…人地都係咁食啦…細路仔梗係乜都食架啦…我妖…人地食就要我個女食架…雖則話細路仔乜都試下…都唔使咁細呀…六個月…茶樓D野又多味精…有乜好食呀…大D先食都唔係咩大損失呀…仲有呀…我個女唔食粥架,咁佢又唔信喎,好啦,煲左俾亞女食…亞女食一啖嘔一啖…嘔到眼淚都出埋…睇見就慘…死老妖仲要俾佢食…亞女平時食糊仔三個字就食完一碗架…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


大宅

積分: 3773


14#
發表於 05-12-28 09:18 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

有時d老人家就係咁好鍾意比野d小朋友食ka, 好在我地唔係成日見到我99, 不過好似我媽咪帶我個仔去行公園咁, d亞婆好鬼鍾意見到佢就比野佢食, 乜鬼都有........連我亞媽都怕鬼咗佢晏d先至去囉 又唔知佢d野食擺咗幾耐喎.......


別墅

積分: 775


15#
發表於 05-12-28 09:58 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

我囡末滿月,99偷偷倒黃大仙聖水落9中, 好彩我見到.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 05-12-28 10:26 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

cacarol 寫道:
我囡末滿月,99偷偷倒黃大仙聖水落9中, 好彩我見到.


嘩.....你奶奶無野下ma,好多年前聽人講都飲到肚''or''(大人),而家仲要係一個未滿月既bb


翡翠宮

積分: 76971


17#
發表於 05-12-28 12:10 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

你同佢講係個個正常既小朋友都可以食, 但你個孫女有唔舒服又點可以食呀 你個女幾大呀 聽得明大人講野的話, 就當住99面前同個女講, 下次要食咩都好問過媽咪先, 否則到最後受苦既係你自己, 唔好貪一時口隱知唔知道呀


大宅

積分: 4233


18#
發表於 05-12-28 12:30 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

你99喺咪唔鐘意你生個女, 定想刺激你呀等你發脾氣比佢99先發制人, 你越 99就 .
你99又唔化, 明知小朋友細, 就不應吃這些食物, 蛋都只吃蛋黃先, 一歲後才加少少蛋白吃, 冇敏感才加多啲吃, 都唔知你99後生時點care佢自己個仔, 可能你99個99喺咁對佢, 你99用返佢99個套來對你.
如果我99咁對我, 我都會用ringoivy個套對反佢. 仲會24小時望實個女, 你99有行動時用說話鼎佢, (心平氣和), 比佢聽多啲"明人不做暗事", "唔好咁低裝","冇病呀"等.
王菀之年度創作專輯《On Wings Of Time (CD+DVD) 》現已上市
請支持正版...請支持唱作女皇
(隻碟要煲架--不是放落個煲道煲...)
click入去試聽下..月亮說
飯婦人Blog
該用戶已被刪除

19#
發表於 05-12-28 12:58 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2015


20#
發表於 05-12-28 23:46 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

頭先食飯…99話俾湯亞女飲,我問佢有無落鹽,佢話落左少少…又話人人都係咁食…我話咁你裝左俾佢先落鹽都得架…亞女腸胃唔好…唔使咁快俾鹽佢食…我個死佬搭爹,哦…少少唔怕…我就激到跳舞…死佬呀…佢老母話少少,我點知幾少呀…個女半夜口渴佢又唔起身餵水…我個女咁大,睇過幾次醫生,有過半都係因為腸胃問題架…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo