thunder_bunny 寫道:
我有個同事去年 聖誕假期 就係入左院做左個手術 (割子宮朱古力瘤)
她看的婦科醫生都問她是否常吃雞亦~~ 答案是 : 都幾多架~~![]()
所以我都少食, 少煮, 雖然好方便
一個月煮 1 - 2 次~~
catjeffcat 寫道:
[quote]
thunder_bunny 寫道:
我有個同事去年 聖誕假期 就係入左院做左個手術 (割子宮朱古力瘤)
她看的婦科醫生都問她是否常吃雞亦~~ 答案是 : 都幾多架~~![]()
所以我都少食, 少煮, 雖然好方便
一個月煮 1 - 2 次~~
catjeffcat 寫道:
[quote]
thunder_bunny 寫道:
我有個同事去年 聖誕假期 就係入左院做左個手術 (割子宮朱古力瘤)
她看的婦科醫生都問她是否常吃雞亦~~ 答案是 : 都幾多架~~![]()
所以我都少食, 少煮, 雖然好方便
一個月煮 1 - 2 次~~
