自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1385


1#
發表於 05-12-12 13:48 |只看該作者

你地點睇...女性少d食雞亦

又想食,每次食都有d驚 連煮飯都小咗le 份"送"


禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 05-12-12 14:10 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18101


3#
發表於 05-12-12 14:11 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

3B媽 寫道:
又想食,每次食都有d驚 連煮飯都小咗le 份"送"


有咩問題呀


大宅

積分: 1385


4#
發表於 05-12-12 14:43 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

唔好意思,我以為好多人知.....傳咗好耐

RE:勿吃太多鸡翼!

最近朋友的朋友剛於子宮位置長了朱古力瘤,即是瘤內積滿血,血呈深黑色. 滿以為割了之後會完全康復,殊不知短短幾個月間又再返發,於是即往向婦科醫生求診.

醫生隨即問她是否常吃雞翼,朋友的朋友感到十分愕然....點解醫生會知道......

原來打針雞的激素注射部位通常在雞翼/雞頸位,故此常吃雞翼再加上女性荷爾蒙分泌影響,令到愛吃雞翼的女士們特別容易患上子宮部位的腫瘤,故此奉勸大家少食雞翼為妙.

同時請各位朋友收到這個email時,請儘量轉寄給你們身邊所有男性及女性朋友,謝謝!




珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 05-12-12 15:27 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

以前我家裡是養雞的, 這類針那時是打在後頸的, 至於打在雞亦我都是在類似文章見過.

我都少左買雞亦而轉食雞比.

但很奇怪, 這類消息為何未在報章或新聞中見到呢 ?


別墅

積分: 775


6#
發表於 05-12-12 15:34 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

死啦勁LIKE雞亦


大宅

積分: 3655


7#
發表於 05-12-12 15:49 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

好多年前已聽過,不過,個時係話男性要食少d,因為怕變


大宅

積分: 1385


8#
發表於 05-12-12 15:51 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

ian723,
麻煩你問下d前輩,如果真係打落雞亦敢食唔食得呀,
官方有無講過都唔知信唔信好


珍珠宮

積分: 31981

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


9#
發表於 05-12-12 15:55 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦



翼, 脾及頸都是危險 , 所以我一見媽整, 都叫佢盡量唔好整, 我一個月最多食一隻雞中翼咋


別墅

積分: 789


10#
發表於 05-12-12 15:55 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

唔係o華?我都好like架wu.


男爵府

積分: 6445


11#
發表於 05-12-12 15:56 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

我勁like 雞翼呀, 咁係未唔可以食喇!! :-(


水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 05-12-12 15:56 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

好難食唔到 :-|


水晶宮

積分: 52761


13#
發表於 05-12-12 15:58 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

我有個同事去年 聖誕假期 就係入左院做左個手術 (割子宮朱古力瘤)
她看的婦科醫生都問她是否常吃雞亦~~ 答案是 : 都幾多架~~
所以我都少食, 少煮, 雖然好方便
一個月煮 1 - 2 次~~


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 05-12-12 16:17 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

thunder_bunny 寫道:
我有個同事去年 聖誕假期 就係入左院做左個手術 (割子宮朱古力瘤)
她看的婦科醫生都問她是否常吃雞亦~~ 答案是 : 都幾多架~~
所以我都少食, 少煮, 雖然好方便
一個月煮 1 - 2 次~~


呢樣我都可以正實, 我個 friend 都係咁, 前 2 年有朱古力瘤, 未結婚前, 咁割左之後半年就結左婚, 咁因為割完之後要食藥半年就唔可以有 bb, 咁佢都話無所謂唸住結左婚都玩多 2,3年後先至生, 但係今年4,5月個時又複發, 又要食藥, 原本唸住今年開始做人, 而家又唔得可以有 bb, 要等出年過年先得, 但係又到 35 歲做高齡產婦, 而家同佢食飯, 佢連雞都唔食.... 話怕怕.....


禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 05-12-12 16:23 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31981

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


16#
發表於 05-12-12 16:27 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

BabyChristy 寫道:
嘩, 我都好鍾意食雞亦家, 又唔食得啦...而家d食物, 淡水魚有孔雀石綠, 咸水魚含鉛量高, 菜有農藥, 有機菜又話含菌量高, 豬又間歇性豬瘟, 牛又話有瘋牛症, 唉...


真係好無奈


大宅

積分: 1045


17#
發表於 05-12-12 16:33 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

now not only the wings ... is whole chicken.. remember eat less chicken la


大宅

積分: 1679


18#
發表於 05-12-12 16:35 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

CMMANDY 寫道:
[quote]
BabyChristy 寫道:
嘩, 我都好鍾意食雞亦家, 又唔食得啦...而家d食物, 淡水魚有孔雀石綠, 咸水魚含鉛量高, 菜有農藥, 有機菜又話含菌量高, 豬又間歇性豬瘟, 牛又話有瘋牛症, 唉...


真係好無奈 [/quote]

同意.. 所以而家去街市買餸都幾頭痛....唉


大宅

積分: 1427


19#
發表於 05-12-12 16:38 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

catjeffcat 寫道:
[quote]
thunder_bunny 寫道:
我有個同事去年 聖誕假期 就係入左院做左個手術 (割子宮朱古力瘤)
她看的婦科醫生都問她是否常吃雞亦~~ 答案是 : 都幾多架~~
所以我都少食, 少煮, 雖然好方便
一個月煮 1 - 2 次~~


呢樣我都可以正實, 我個 friend 都係咁, 前 2 年有朱古力瘤, 未結婚前, 咁割左之後半年就結左婚, 咁因為割完之後要食藥半年就唔可以有 bb, 咁佢都話無所謂唸住結左婚都玩多 2,3年後先至生, 但係今年4,5月個時又複發, 又要食藥, 原本唸住今年開始做人, 而家又唔得可以有 bb, 要等出年過年先得, 但係又到 35 歲做高齡產婦, 而家同佢食飯, 佢連雞都唔食.... 話怕怕.....[/quote]

聽完你地咁講, 真係好怕, 初初見到個mail, 我都唔理會架, 因為始終 e-mail 上d 野可信性唔高... 尋日仲買佐一磅雞中翼, 今晚煮...


水晶宮

積分: 52761


20#
發表於 05-12-12 16:40 |只看該作者

Re: 你地點睇...女性少d食雞亦

catjeffcat 寫道:
[quote]
thunder_bunny 寫道:
我有個同事去年 聖誕假期 就係入左院做左個手術 (割子宮朱古力瘤)
她看的婦科醫生都問她是否常吃雞亦~~ 答案是 : 都幾多架~~
所以我都少食, 少煮, 雖然好方便
一個月煮 1 - 2 次~~


呢樣我都可以正實, 我個 friend 都係咁, 前 2 年有朱古力瘤, 未結婚前, 咁割左之後半年就結左婚, 咁因為割完之後要食藥半年就唔可以有 bb, 咁佢都話無所謂唸住結左婚都玩多 2,3年後先至生, 但係今年4,5月個時又複發, 又要食藥, 原本唸住今年開始做人, 而家又唔得可以有 bb, 要等出年過年先得, 但係又到 35 歲做高齡產婦, 而家同佢食飯, 佢連雞都唔食.... 話怕怕.....[/quote]

我個同事既醫療方法係打針
一連打6次 (每月一次), 一針要成2千蚊
side effect 係 好似 更年期果d 咁, 周身唔妥果隻~~

佢醫生提出左3個方案, 1 - 食藥
佢唔可以亂食避孕藥, 佢有屋企人有果d 粉瘤 case
佢家姐仲係 乳癌過身, 佢身上都有d 粉瘤, 怕食左藥
d 粉瘤有變就大鑊

2 - 係生bb, 等個子宮有得休息
但佢已有個仔都成 10歲, 而且養多個小朋友都唔平

佢唯有揀打針囉~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo