自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


1#
發表於 12-4-8 00:57 |只看該作者
本帖最後由 無氣同你講 於 12-4-8 01:02 編輯

有冇發覺,而家標題為鬼片的戲,到最後都一定會話係冇鬼既。

因為要靠中國資金,中國係唔比講鬼既,所以一開始已經唔會驚,因為知道一定冇鬼。

唔知由幾時開始,全部本地電影都要同大陸合作。

然後,得返古裝片,歴史片同理d文化背景唔同兼一d都唔好笑既所謂笑片出現。

我真係10年都冇為過一部中國港產片入戲院。

你地仲多唔多去戲院?








伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


2#
發表於 12-4-8 01:03 |只看該作者
唔通冇人鍾意睇鬼片?

定係已經冇人去戲院睇戲?


禁止訪問

積分: 67964


3#
發表於 12-4-8 01:04 |只看該作者

回覆:香港已經冇鬼。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 12-4-8 01:28 |只看該作者
本帖最後由 牛精仔 於 12-4-8 01:29 編輯
無氣同你講 發表於 12-4-8 00:57
有冇發覺,而家標題為鬼片的戲,到最後都一定會話係冇鬼既。

因為要靠中國資金,中國係唔比講鬼既,所以一 ...

對上一次我覺得拍得好, 係無間道
但無間道響大6上, 個結局都要改到核核突突咁。


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


5#
發表於 12-4-8 08:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+牛精仔+於+12-4-8+01:29+編輯+

原帖由 牛精仔 於 12-04-08 發表
本帖最後由 牛精仔 於 12-4-8 01:29 編輯
乜無間道講鬼既咩?




象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 12-4-8 08:59 |只看該作者
我以為中國淨係打擊色情電影,乜鬼片都打擊架咩


男爵府

積分: 5251

熱血金章 畀面勳章


7#
發表於 12-4-8 09:03 |只看該作者

香港已經冇鬼。

近年會吸引我俾$$入戲院睇既都係外語片居多



點評

topkidsmom  x2  發表於 12-4-8 10:15


男爵府

積分: 6594


8#
發表於 12-4-8 09:55 |只看該作者

香港已經冇鬼。

我同c6都會出去睇戲,但都係外語片多,不過家陣d戲郁d都話3d,但又唔係好多3d鏡頭,其實覺得有d呃錢




瑪瑙宮

積分: 146138

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-4-8 10:09 |只看該作者
潘生嗰套"魕"就快上,唔知有無呢﹗期待中﹗﹗
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-4-8 10:17 |只看該作者
好耐 冇睇過精彩 鬼片


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


11#
發表於 12-4-8 12:10 |只看該作者
my005 發表於 12-4-8 10:09
潘生嗰套"魕"就快上,唔知有無呢﹗期待中﹗﹗
唔好意思.....有d out 左, 請問潘生係邊個?

點評

my005  潘紹聰  發表於 12-4-8 14:01


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


12#
發表於 12-4-8 12:12 |只看該作者
bowling2004 發表於 12-4-8 08:55
乜無間道講鬼既咩?
無間道比人改到變左鬼片。。。


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


13#
發表於 12-4-8 12:14 |只看該作者
stkyo 發表於 12-4-8 08:59
我以為中國淨係打擊色情電影,乜鬼片都打擊架咩
中國電影亦唔可以講鬼及黑社會。


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


14#
發表於 12-4-8 12:18 |只看該作者
topkidsmom 發表於 12-4-8 10:17
好耐 冇睇過精彩 鬼片
如果係中國人拍既,我最後睇過既精彩鬼片是  "詭絲"


瑪瑙宮

積分: 139710


15#
發表於 12-4-8 14:08 |只看該作者
唔講唔覺喎


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


16#
發表於 12-4-8 15:05 |只看該作者
bowling2004 發表於 12-4-8 08:55
乜無間道講鬼既咩?


唔係講鬼架咩?

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止訪問

積分: 10980


17#
發表於 12-4-8 16:36 |只看該作者

回覆:香港已經冇鬼。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10980


18#
發表於 12-4-8 16:38 |只看該作者

回覆:香港已經冇鬼。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


19#
發表於 12-4-8 16:39 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-4-8 15:05
唔係講鬼架咩?
hahahahaha, 笑死。唔講都唔知真係有鬼。


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


20#
發表於 12-4-8 16:42 |只看該作者
colorfashion 發表於 12-4-8 16:38
仲有套細片"孤島驚魂"陳小春做,都係鬼片。仲有彭順果d,都叫有丫。



...
係,唔記得左有彭順添。。。。但都好多年啦,而且"見鬼"之後都冇再有邊部深刻印象。
至於 "孤島驚魂"。到最後,又係解釋一餐,話原來冇鬼架。所有野都夾硬話係陳小春既報復。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo