自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1939


1#
發表於 12-6-5 14:09 |只看該作者
剛才電視Ben哥話番茄去核切碎煮,你地平時煮番茄去核嗎?我只識去皮吾會識去核,去了核米得好少肉?




男爵府

積分: 7542


2#
發表於 12-6-5 14:11 |只看該作者

引用:剛才電視Ben哥話番茄去核切碎煮,你地平時

原帖由 CandyMom 於 12-06-05 發表
剛才電視Ben哥話番茄去核切碎煮,你地平時煮番茄去核嗎?我只識去皮吾會識去核,去了核米得好少肉?



...
去皮又去核後所剩無幾了




珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


3#
發表於 12-6-5 14:13 |只看該作者
我習慣去核, 唔鍾意食到d番茄核, 同埋我嫲嫲話蕃茄核好濕熱的.

點評

tsuitung  我以前有位同事的媽媽也這樣說, 蕃茄核好濕熱  發表於 12-6-5 14:26


子爵府

積分: 14983


4#
發表於 12-6-5 14:14 |只看該作者
no, just take the skin out........


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 12-6-5 14:14 |只看該作者
去核係"撩"咗中間透明嗰pat
唔難做

點評

funma1319  中間透明嗰pat,好有營養的  發表於 12-6-5 14:24
            


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-6-5 14:15 |只看該作者
我見過我姑仔煮番茄...去哂皮同核......煮出呢既番茄唔係紅色既

點評

hoiching930  係咩?  發表於 12-6-5 14:35
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


大宅

積分: 2798


7#
發表於 12-6-5 14:18 |只看該作者

引用:剛才電視Ben哥話番茄去核切碎煮,你地平時

原帖由 CandyMom 於 12-06-05 發表
剛才電視Ben哥話番茄去核切碎煮,你地平時煮番茄去核嗎?我只識去皮吾會識去核,去了核米得好少肉?



...
B囡1歲前,我會去皮去核,跟返嬰兒食譜整,聽講核易致敏。




伯爵府

積分: 18956


8#
發表於 12-6-5 14:18 |只看該作者
我都唔鍾意食核,所以會去核


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


9#
發表於 12-6-5 14:21 |只看該作者
我都會去核架.


男爵府

積分: 7745

畀面勳章 爸B勳章


10#
發表於 12-6-5 14:21 |只看該作者
自己食就只去皮,但煮俾BB食就去皮去核。不過我覺得去埋核真係好食啲!

點評

海妮  agree. d核堆透明野, 煮埋一齊唔好食, 有陣鯹味.  發表於 12-6-5 14:30


侯爵府

積分: 23780


11#
發表於 12-6-5 14:21 |只看該作者

回覆:番茄去核?

整沙律去核巧味啲




伯爵府

積分: 15481

環保接龍勳章


12#
發表於 12-6-5 14:22 |只看該作者
個仔細時我都去皮去核先煮比佢食,去核方便過去皮


大宅

積分: 1939


13#
發表於 12-6-5 14:25 |只看該作者

回覆:番茄去核?

係續粒去定切晒個心?




珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


14#
發表於 12-6-5 14:31 |只看該作者
CandyMom 發表於 12-6-5 14:25
係續粒去定切晒個心?
係核連成堆透明野唔要.


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


15#
發表於 12-6-5 14:33 |只看該作者

回覆:番茄去核?

我只去皮不去核



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


侯爵府

積分: 23979


16#
發表於 12-6-5 14:34 |只看該作者

番茄去核?

一次都未試過去核,原來係要




公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 12-6-5 14:34 |只看該作者
習慣只係去皮 ja


珍珠宮

積分: 34788


18#
發表於 12-6-5 14:35 |只看該作者

番茄去核?

去核好易,一撩一沖水就ok~我今日煮比仔仔食都係去核~冇去核佢食到咀邊紅哂,去左核就冇問題~~




子爵府

積分: 13911

畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-6-5 14:35 |只看該作者
本帖最後由 小花媽咪 於 12-6-5 14:36 編輯

去核番茄煮出來唔出水
唔去核番茄煮出來會出水~~唔去核煮出來會水汪汪


禁止訪問

積分: 32848

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


20#
發表於 12-6-5 14:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo