自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   4


子爵府

積分: 12628

2018復活節勳章


1#
發表於 12-6-7 19:20 |只看該作者
5歲仔仔,又起風癩,唔想又同佢睇E生, 可以有其他方法解決嗎?唔該有經驗的mama幫下手!!

點評

小倩  買定抗敏葯看門口, piriton / 佳X天都可以, 醫生都係開呢啲   發表於 12-6-7 22:36


侯爵府

積分: 21308


2#
發表於 12-6-7 19:24 |只看該作者

引用:5歲仔仔,又起風癩,唔想又同佢睇E生, 可以有

原帖由 bongbongmum 於 12-06-07 發表
5歲仔仔,又起風癩,唔想又同佢睇E生, 可以有其他方法解決嗎?唔該有經驗的mama幫下手!! ...
酒餅整碎摔身




珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-6-7 19:31 |只看該作者

回覆:急!!亞仔又出風癩,點算??

香茅芫茜根煲水沖涼,唔好加生水溝凍,要溝就加凍滾水




Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-6-7 19:36 |只看該作者

回覆:急!!亞仔又出風癩,點算??

屋企有冇抗敏感的收鼻水藥?我女出風癩時,醫生叫我地俾亞女食... 沖涼可以一日兩次用黃片糖煲水沖身(唔好溝生水),沖完唔洗過水,個身好滑好舒服的!





子爵府

積分: 12628

2018復活節勳章


5#
發表於 12-6-7 19:58 |只看該作者
Angel_BB 發表於 12-6-7 19:36
屋企有冇抗敏感的收鼻水藥?我女出風癩時,醫生叫我地俾亞女食... 沖涼可以一日兩次用黃片糖煲水沖身(唔好 ...


請問要几多水+几片黃片糖?係咪煲溶哂攤涷沖涼?


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-6-7 21:11 |只看該作者

引用:Quote:Angel_BB+發表於+12-6-7+19:36+屋企

原帖由 bongbongmum 於 12-06-07 發表
請問要几多水+几片黃片糖?係咪煲溶哂攤涷沖涼?
我99好似係用一、兩片黃片糖,煲一大煲水,等到温度啱就放水落盤度,循環咁用片糖水沖身。




禁止訪問

積分: 15254


7#
發表於 12-6-7 21:26 |只看該作者

引用:屋企有冇抗敏感的收鼻水藥?我女出風癩時,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2074


8#
發表於 12-6-7 22:25 |只看該作者

回覆:急!!亞仔又出風癩,點算??

之前我大仔試過,只係去超市買支白米酒拭全身,兩個鐘退哂,不過記住唔可以吹風



點評

望咩呀  我親自都試過,又舒服又止痕又快退!煮飯既白米洒好得架!  發表於 12-6-8 02:49
PowerNana  yes, before i try it, gd, ar!  發表於 12-6-7 23:34
PowerNana  yes, before i try, gd ar!  發表於 12-6-7 23:34


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


9#
發表於 12-6-7 22:28 |只看該作者
july2011 發表於 12-6-7 21:26
我上次皮膚敏感,醫生都係咁講,話唔知收鼻定感冒藥都ok架
即係幸x傷風素賣廣告, 成日串果個成份.......... 係收鼻水藥... 可抗敏~~
阿仔 鼻敏感、濕疹, e 生都開定睇門口............


子爵府

積分: 12628

2018復活節勳章


10#
發表於 12-6-7 22:29 |只看該作者
queenalion308 發表於 12-6-7 22:25
之前我大仔試過,只係去超市買支白米酒拭全身,兩個鐘退哂,不過記住唔可以吹風



...
請問白米酒係咪整餸用果d雙蒸/三蒸酒?


子爵府

積分: 12628

2018復活節勳章


11#
發表於 12-6-7 22:32 |只看該作者
本帖最後由 bongbongmum 於 12-6-7 22:45 編輯
july2011 發表於 12-6-7 21:26
我上次皮膚敏感,醫生都係咁講,話唔知收鼻定感冒藥都ok架

我頭先同個仔沖左涼,比左傷風藥佢食,而家瞓左,希望聽朝無事啦!

多謝咁多位的回覆!!


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 12-6-7 22:34 |只看該作者
queenalion308 發表於 12-6-7 22:25
之前我大仔試過,只係去超市買支白米酒拭全身,兩個鐘退哂,不過記住唔可以吹風



...
我有問題,白米酒是有酒精嗎? 咁拭完全身後d酒精咪會經皮膚吸收入身體,可行嗎?


大宅

積分: 2074


13#
發表於 12-6-7 22:42 |只看該作者

回覆:急!!亞仔又出風癩,點算??

其實有酒餅係最好,𣎴過依家唔係咁多地方有得賣Lu,所以用近似既米酒(人地用嚟拜神嗰啲),原理點樣好番我就唔知啦,只係老人家教落同我自己試過,同埋我諗住唔係發燒有酒精都唔緊要啦
Anyway,最緊要小朋友無事,加油呀




珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


14#
發表於 12-6-7 22:45 |只看該作者
Angel_BB 發表於 12-6-7 19:36
屋企有冇抗敏感的收鼻水藥?我女出風癩時,醫生叫我地俾亞女食... 沖涼可以一日兩次用黃片糖煲水沖身(唔好 ...
抗敏感的收鼻水藥我女食物敏感腫到豬頭咁, 都攪得掂.


象牙宮

積分: 216490


15#
發表於 12-6-7 22:45 |只看該作者
抗敏藥


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 12-6-7 23:20 |只看該作者
newbiee 發表於 12-6-7 22:45
抗敏感的收鼻水藥我女食物敏感腫到豬頭咁, 都攪得掂.

我試過有一次去睇醫生,有病人打電話同佢講出風癩...

醫生話:你唔使帶佢黎睇我嘞!果隻xxxxxxxx抗敏藥你有冇呀?食果隻得架嘞!幾日就會好!你屋企係咪裝修?或係買左新傢俬呀?唔好俾小朋友瞓果間房嘞!叫工人關埋門,開大個窗吹下間房啦!


子爵府

積分: 12139

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-6-7 23:25 |只看該作者

回覆:急!!亞仔又出風癩,點算??

我細個經常出(我爸話係風癩,我唔肯定),佢用將被包實晒我,得返塊面。過幾分鐘就散晒!




子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


18#
發表於 12-6-7 23:29 |只看該作者
收鼻水的抗敏感藥係chlopheniramine~
終於有褲着!


侯爵府

積分: 21308


19#
發表於 12-6-7 23:33 |只看該作者
queenalion308 發表於 12-6-7 22:42
其實有酒餅係最好,𣎴過依家唔係咁多地方有得賣Lu,所以用近似既米酒(人地用嚟拜神嗰啲),原理點 ...
雜貨鋪有.


珍珠宮

積分: 45360


20#
發表於 12-6-8 06:53 |只看該作者
飲白砂糖水
食維他命 C

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo