跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


1#
發表於 12-8-2 11:34 |只看該作者
請問如果由旺角有什麼車去元朗光華廣場呀 ? 唔該 !
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


大宅

積分: 4954

牛年勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 12-8-2 11:40 |只看該作者
回覆 Smiile 的帖子

68X


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


3#
發表於 12-8-2 11:46 |只看該作者
回覆 koko 的帖子

Thank you請問在那個站落車 ? 大慨車程幾耐 ?
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


大宅

積分: 4916


4#
發表於 12-8-2 12:12 |只看該作者
"大棠道"落車,向車尾方向行,過紅綠燈,右手邊行1分鐘就到喇。


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


5#
發表於 12-8-2 12:14 |只看該作者
回覆 wlhbee 的帖子

多謝...好清楚呀
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo