單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 258


1#
發表於 12-8-3 14:55 |只看該作者
我想大家俾d意見....
因為我小朋友唔算好大....仲未識自己照顧自己....
我都唔知咁做岩唔岩.....


禁止訪問

積分: 13736


2#
發表於 12-8-3 15:15 |只看該作者

choi1028 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13736


3#
發表於 12-8-3 15:16 |只看該作者

choi1028 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 258


4#
發表於 12-8-3 20:58 |只看該作者
sailow 發表於 12-8-3 15:16
你送小朋友去外國讀書既purpose?
我想佢去學好d英文...同埋以我愚見....浸過咸水到而家唻講都係吃香d....
第時搵工又易d...識多個英文人工都高d....


男爵府

積分: 8449


5#
發表於 12-8-3 21:15 |只看該作者
回覆 choi1028 的帖子

現今世界,英語及中文同樣重要。
到外地求學除為了增强當地語文,最重要還有體驗外地文化和擴濶眼光。
但如果孩子末成熟,則應慎重考慮


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-8-3 21:17 |只看該作者
choi1028 發表於 12-8-3 20:58
我想佢去學好d英文...同埋以我愚見....浸過咸水到而家唻講都係吃香d....
第時搵工又易d...識多個英文人工都 ...

如果我有能力一定送亞女去,可惜佢有我呢個無鬼用亞媽
順順利利 大吉大利       


禁止訪問

積分: 13736


7#
發表於 12-8-3 21:44 |只看該作者

Itochu 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13736


8#
發表於 12-8-3 21:49 |只看該作者

choi1028 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13736


9#
發表於 12-8-3 21:54 |只看該作者

choi1028 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13736


10#
發表於 12-8-3 21:58 |只看該作者

choi1028 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13736


11#
發表於 12-8-3 22:07 |只看該作者

choi1028 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13736


12#
發表於 12-8-3 22:16 |只看該作者

choi1028 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 258


13#
發表於 12-8-4 00:51 |只看該作者
Itochu 發表於 12-8-3 21:15
回覆 choi1028 的帖子

現今世界,英語及中文同樣重要。
我見佢都幾乖....所以我都幾放心....
係唯一唔放心始終都太細....驚佢唔識照顧自己....
所以送佢過去都想搵間寄宿學校俾佢....感覺上安全好多...


複式洋房

積分: 258


14#
發表於 12-8-4 00:52 |只看該作者
charmaine_1 發表於 12-8-3 21:17
如果我有能力一定送亞女去,可惜佢有我呢個無鬼用亞媽
咁又唔好咁講^^只要仔女乖乖地唔學壞已經心滿意足ga喇...


男爵府

積分: 9320

2024年龍年勳章


15#
發表於 12-8-4 01:01 |只看該作者
不要太細,還是等他有一定程度的成熟,除非你與他一同前往!


洋房

積分: 78


16#
發表於 12-8-4 15:19 |只看該作者
淨係宿舍都唔夠,最好搵埋有保母睇住咁就差唔多


複式洋房

積分: 258


17#
發表於 12-8-4 18:04 |只看該作者
kei仔 發表於 12-8-4 15:19
淨係宿舍都唔夠,最好搵埋有保母睇住咁就差唔多
有就當然更好....我都仲搵緊d資料....
始終一個小朋友去到咁遠冇親戚朋友睇住都係唔放心....
有保母ge話我就放心得多....


洋房

積分: 78


18#
發表於 12-8-4 19:13 |只看該作者
你諗住送佢去邊先?


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


19#
發表於 12-8-4 19:23 |只看該作者
我既計劃,都係等阿仔起碼讀完中學先過去。慶喜我有親人係全球各地。
不知所謂的乙陸!!!


複式洋房

積分: 258


20#
發表於 12-8-4 20:49 |只看該作者
kei仔 發表於 12-8-4 19:13
你諗住送佢去邊先?
我想送佢去加拿大.....聽過左去果邊d人講果邊空氣好好....
教育機制都幾好....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo