想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2170


1#
發表於 12-8-19 22:47 |只看該作者
本人今日day24,驗到綠d有線...禁係咪bingo??
但會唔會day24就驗到???? 
好驚失望


伯爵府

積分: 16074


2#
發表於 12-8-19 22:50 |只看該作者
day 24?你day幾排卵!平時cycle 幾多日?
如果day24已經bingo,即係你day10 已經成孕,你day10有冇do過?


大宅

積分: 2170


3#
發表於 12-8-19 22:54 |只看該作者
回覆 nrsemi 的帖子

本人今個cycle食左排卵藥..
day13, 14, 15都有dodo~~~


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-8-19 23:07 |只看該作者

回覆:siuhabi 的帖子

唔好心急!過幾日再驗




為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo