心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 57


1#
發表於 06-2-20 11:42 |只看該作者

遇着衰鄰居:仲係小學副校長

我住係錦綉花園,後花園對住嗰間屋個人種咗顆三層樓高大樹,棵樹大到有一半樹枝同葉伸咗入我花園。由舊年10月開始請佢將樹枝修剪,唔單只唔理我,態度仲好差,直至後來我唯有發封律師信比佢,佢先剪少少,但係仍然有好多葉掉落我花園,仲有好多白鴿糞便(因為現在有D白鴿住係樹上)。去年年尾佢學校有班学生去佢屋企BBQ,我叫工人再同佢講要剪樹,佢當然一口答應,因為有班細路在場。結果到今日都無再剪過。兩星期前,我打电話去佢学校留言比書記提佢要盡快剪樹,結果都佢無結果。
我都唔知可以点做。要告佢又好似太誇張。佢為人師表(仲係一間馬鞍山小學副校長,都唔知佢点做人老師。
各位王國朋友,請教教點做。
:-(


侯爵府

積分: 21554


2#
發表於 06-2-20 11:55 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

同佢校長講, 再唔係, 咪搵傳媒搞大佢LOR,


洋房

積分: 57


3#
發表於 06-2-20 12:13 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

worry

多謝你建議。我剛剛打咗比佢校長,佢校長話会幫我同佢講,不過係私人恩怨,校長話佢唔聽都無辦法。
如果呢個副校長真係唔聽,你哋話我又可以點做呢?


侯爵府

積分: 21554


4#
發表於 06-2-20 12:15 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

你講左比校長聽, 起碼比人知道佢D咁GE行為, 我想佢會盡快搞好.


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


5#
發表於 06-2-20 20:41 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

梗係告佢啦..唔好話誇張呀.我以前有個fd,佢住半山(唔係港島) ,後面個間屋位置高我個fd間屋少少,佢竟然話我個fd條tv天線阻住佢屋企個view喎!!!你諗吓一條tv天線又幾大,又幾阻,仲要三日唔埋走黎嘈餐死.叫佢搬走條天線喎.(條天線搬咗位跟本就收唔到,咁即係叫人唔好睇姐).我唔係叫你咁野蠻,而係真係可以告佢架.我個fd都差d比人告.


別墅

積分: 611


6#
發表於 06-2-20 22:43 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

我都是住錦绣的,我隔離屋都是十分衰的, 有時唱卡拉ok唱到點幾2點 , 有時睇DVD開到好大聲(也是睇到點幾) , 泊車時常泊過我地門口大半架車位 ,我都試過向管理處投訴, 管理員走後, 他們再開回大聲 , 最衰就是他是退休警察, 報警也沒有用, 因佢識好多警察的。

Gladys221,

你試吓去議員(邱帶娣)反映, 看看她有沒有方法幫你。


大宅

積分: 2170

畀面勳章


7#
發表於 06-2-21 12:28 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

我外家都係係錦繡, 有冇同管理處投訴? 應該d管理員可以幫你check佢密d..


別墅

積分: 611


8#
發表於 06-2-21 22:28 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

ivyduck 寫道:
我外家都係係錦繡, 有冇同管理處投訴? 應該d管理員可以幫你check佢密d..


管理處話我可以繼續投訴, 他們只可以照勸他們, 但無權阻止, 他們說我可以報警才有效


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


9#
發表於 06-2-21 23:35 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

我覺得有白鴿糞便已經可以攪大佢,而家d h5n1 0廿勁,等佢連樹都無得種,再吾係告佢散養家禽.


洋房

積分: 57


10#
發表於 06-2-23 21:16 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

其實我係舊年10月已經揾管理處幫手,點知仲激氣。嗰個經理根本同我講咗15分鐘都唔想幫我,不斷耍我,結果我激到連績鬧咗佢5分鐘,佢先話幫我試吓同佢講。結果梗係無用啦!
如果要告佢,可能要一年半載,佢棵樹迫爆咗我同佢share嗰道牆,如果要告佢,我要揾專業人士証明,要三、四萬。
希望佢校長會幫我說服佢啦!如果再唔得,我可能會去佢屋企門口唱衰佢。•


水晶宮

積分: 50254


11#
發表於 06-2-23 22:47 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

去佢學校門口唱衰佢可能收效大啲.

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


12#
發表於 06-2-24 01:49 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

其實我覺得...你應該再出多一封律師信比佢...話比佢知修剪既時限去到幾時...如果佢唔再修剪...你就會搵一間公司...幫佢修剪棵樹...然後會寄番張單比佢...一切費用由佢負責...



[url=http://lilypie.com][img]


禁止訪問

積分: 940


13#
發表於 06-2-24 11:02 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 238


14#
發表於 06-2-24 14:25 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

一於


洋房

積分: 57


15#
發表於 06-2-24 23:48 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

有冇人識傳媒機構可以幫手,又或者講D有效途徑。


男爵府

積分: 6296


16#
發表於 06-2-25 08:40 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

打去東方日報投訴,到時記者搵到佢學校,佢係校長,佢都驚搞大件事.我相信會起作用.
但你地係鄰居,關係搞到太僵,怕唔怕日後佢報復你?
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


等待驗證會員

積分: 16753


17#
發表於 06-2-26 07:09 |只看該作者

Re: 遇着衰鄰居:仲係小學副校長

eyan 寫道:
我覺得有白鴿糞便已經可以攪大佢,而家d h5n1 0廿勁,等佢連樹都無得種,再吾係告佢散養家禽.


Agree..........


洋房

積分: 57


18#
發表於 06-2-27 22:20 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

各位王國朋友
我有D懷疑佢根本不知羞愧,佢繼續都係無反應。仲係星期日坐係花園改簿。
今日我打去漁護署,佢職員話如果係野鴿佢哋唔会理,不過已經打去管理處話可能要装鳥籠捉雀。
都唔知下一部點做最好。


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


19#
發表於 06-2-28 04:29 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

如果你唔怕關係搞到太僵既話,打去報館攪大佢啦,你記住影低晒d白鴿c ,牆身,重要話揾過好多部門都話吾關佢地事,同埋d白鴿係度落腳之後,白鴿c好多,屋企人身體差左好多,重成日咳,而家好慘,比尼件事令到精神都好差......


大宅

積分: 2155


20#
發表於 06-2-28 09:58 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

佢真係好衰呀,自私鬼一個.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo