自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8645


1#
發表於 12-8-31 04:56 |只看該作者
個狐狸精重串到行 等天收丫




大宅

積分: 1499


2#
發表於 12-8-31 05:03 |只看該作者

回覆:個人好辛苦好想同個小三打過

我有諗過,如果有一日我老公有小三,我一定吾會發脾氣,執曬野(佢d野)請佢走,因為有小三既男人吾值得我再傷神,何必令自己咁痛苦!



點評

wcpcelia    發表於 12-8-31 14:20
topkidsmom    發表於 12-8-31 14:12
黃家小新抱   AGREED  發表於 12-8-31 12:27
natnat_tsang  同意...我都會咁做....  發表於 12-8-31 10:56
alicialee1210    發表於 12-8-31 10:53
yanchi2   認同  發表於 12-8-31 09:45
三人世界  我唸我都會咁做~  發表於 12-8-31 09:43
GiGiMum  Agree!  發表於 12-8-31 09:39


男爵府

積分: 8645


3#
發表於 12-8-31 05:08 |只看該作者

引用:我有諗過,如果有一日我老公有小三,我一定

原帖由 youtube 於 12-08-31 發表
我有諗過,如果有一日我老公有小三,我一定吾會發脾氣,執曬野(佢d野)請佢走,因為有小三既男人吾值得我再 ...
其實係我ex一年前個小三
依家人地坐正啦
就whatsapp聲大大罵我
其實我係夫婦感情到有post
但依刻我真係嬲到爆炸 個人好澳動




子爵府

積分: 13695

畀面勳章


4#
發表於 12-8-31 05:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+youtube+於+12-08-31+發表我

原帖由 janet14 於 12-08-31 發表
其實係我ex一年前個小三
依家人地坐正啦
就whatsapp聲大大罵我
認真你就算了佢就係想你嬲,咪上當呀!





大宅

積分: 4460


5#
發表於 12-8-31 05:58 |只看該作者
放心啦, 他朝君體也相同, 何必為呢d唔要面既人勞氣丫


禁止訪問

積分: 10103


6#
發表於 12-8-31 05:59 |只看該作者

回覆:個人好辛苦好想同個小三打過

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4460


7#
發表於 12-8-31 06:03 |只看該作者
本帖最後由 kynakyna 於 12-8-31 06:04 編輯

講開又講, 我以前有個ex, 同我一齊時佢同佢個ex復合返, 同我分手, 條女仲sms黎鬧我但隔左排之後個男人又同我一齊返, 有次同佢一齊時佢果個ex撞見到係到大哭大鬧, 個刻我勁心涼但之後我都係飛左呢個男人, 最後呢個男人同佢呢個ex又復合, 依家仲結埋婚, 但佢結婚後仲有搵我話掛住我, 我當然冇理佢啦, 不過勁心涼佢老公又想再出軌但同時都覺得個男人實在太賤


禁止訪問

積分: 10253


8#
發表於 12-8-31 06:56 |只看該作者

回覆:個人好辛苦好想同個小三打過

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 12-8-31 07:05 |只看該作者

回覆:個人好辛苦好想同個小三打過

你應該多謝佢,話而家活得好精彩,有幾好講幾好,唔好上佢當,唔好比佢激到,加油




伯爵府

積分: 15416

畀面勳章


10#
發表於 12-8-31 08:33 |只看該作者

個人好辛苦好想同個小三打過

賤男




珍珠宮

積分: 32716


11#
發表於 12-8-31 08:36 |只看該作者

引用:賤男、彩佢刀傻 +

原帖由 ilj 於 12-08-31 發表
賤男、彩佢刀傻
妳都浦呢邊架?




珍珠宮

積分: 32716


12#
發表於 12-8-31 08:38 |只看該作者

引用:賤男、彩佢刀傻 +

原帖由 ilj 於 12-08-31 發表
賤男、彩佢刀傻





子爵府

積分: 13024


13#
發表於 12-8-31 08:40 |只看該作者

回覆:個人好辛苦好想同個小三打過

面對現實啦,都輸左喇,仲打?whatsapp block 左佢米得囉,做咩要為左個臭男人R爛塊面呢?




水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


14#
發表於 12-8-31 08:42 |只看該作者

回覆:個人好辛苦好想同個小三打過

弓喜你!將件爛貨脫手 個女人可能感受到接收左件爛野,依家發爛渣,你同佢講,好好享受吧




珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


15#
發表於 12-8-31 08:44 |只看該作者
最好的報復方法就係搵個更加好的男人
生活得比佢地好
呢個狐狸精實唔抵得


禁止訪問

積分: 10253


16#
發表於 12-8-31 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-31+發表賤男、

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-8-31 09:00 |只看該作者

引用:面對現實啦,都輸左喇,仲打?whatsapp+bloc

原帖由 pcbu 於 12-08-31 發表
面對現實啦,都輸左喇,仲打?whatsapp block 左佢米得囉,做咩要為左個臭男人R爛塊面呢?



...
no la...送走賤男,樓主係win左

件小三接收左pat野,有排受



我是一隻喵


珍珠宮

積分: 47280


18#
發表於 12-8-31 09:10 |只看該作者


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-8-31 09:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41970

好媽媽勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-8-31 09:15 |只看該作者

回覆:個人好辛苦好想同個小三打過

需要為左個過去賤男打人咩?你應該慶幸甩左件垃圾,反正狐狸精當寶,就比佢一世當寶囉,不過賤男好快又揾第二個狐狸精,佢永遠都只係同N咁多個掙,但賤男可能只當佢係G,就算好彩結婚,婚後要成日擔心賤佬會唔會有第二個,你認為佢開心咩?
Whatsapp件狐狸精,祝佢同賤男永結同心,白頭到老,重要記得提佢睇緊d賤男當救香港唔好純品女人免被賤男呃



唔好點評我,電話睇唔到點評

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo