烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 7551


1#
發表於 12-10-30 02:56 |只看該作者
請高手分享食譜




翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-30 08:41 |只看該作者
回覆 daisypoyee 的帖子

你一揾高手高手即刻匿埋,我呢啲低手呢,就係將自己用開的食譜,水的部份改為朱古力奶,再另加約12%的無糖朱古力粉,或者你可以選擇加入朱古力醬,但糖份要調節一下。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3#
發表於 12-10-30 08:46 |只看該作者
daisypoyee 發表於 12-10-30 02:56
請高手分享食譜
你用開邊款麵包機 ? 等同你用同款的JM 可以幫你。


男爵府

積分: 7551


4#
發表於 12-10-30 08:49 |只看該作者

引用:Quote:daisypoyee+發表於+12-10-30+02:56+

原帖由 tp168 於 12-10-30 發表
你用開邊款麵包機 ? 等同你用同款的JM 可以幫你。
我用億仔





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


5#
發表於 12-10-30 08:51 |只看該作者
daisypoyee 發表於 12-10-30 08:49
我用億仔
億仔好似都有幾款麵包機喎,有大容易,有普通容量BOR


男爵府

積分: 7551


6#
發表於 12-10-30 08:52 |只看該作者

引用:回覆+daisypoyee+的帖子 你一揾高手高手即

原帖由 andyman 於 12-10-30 發表
回覆 daisypoyee 的帖子

你一揾高手高手即刻匿埋,我呢啲低手呢,就係將自己用開的食譜,水的部份改為朱古力 ...
謝謝你呀!我之前都試過將鮮奶成分轉朱奶。但係無加朱古力粉!




翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 12-10-30 09:00 |只看該作者
回覆 daisypoyee 的帖子

呢個係之前做的, 比我賣下廣告啦

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6018674
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo