夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14036


1#
發表於 12-10-4 05:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 12-10-4 05:51 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

我老公都無同我求婚架喎

我覺得唔重要je..我對而家擁有既,已經好滿足

點評

CherishJai   形式姐;)  發表於 12-10-13 13:33
erikoluen    發表於 12-10-5 10:51
小鈺鈺    發表於 12-10-4 21:37
Jackiecheng2012    發表於 12-10-4 18:10
COwo  totally agree with you!!  發表於 12-10-4 15:35
PugBan    發表於 12-10-4 15:32
pat222    發表於 12-10-4 12:51
hello_kristy  Agree!!!   發表於 12-10-4 11:00


禁止訪問

積分: 14036


3#
發表於 12-10-4 05:52 |只看該作者

引用:我老公都無同我求婚架喎 我覺得唔重要je..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1755


4#
發表於 12-10-4 06:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 724


5#
發表於 12-10-4 09:25 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

我C6夠有求婚啦, 求左婚3個月後都同個女同事搞到差d同我結吾成婚, 有求婚又如何姐, 對你好已經好足夠, B都有埋就吾好執著呢啲無謂野, 傷身!




子爵府

積分: 12169


6#
發表於 12-10-4 10:10 |只看該作者
回覆 lok1229 的帖子

我想個個女人都希望有一場難忘的求婚、結婚儀式,但是這很重要嗎?當然看著別人在同一個地方,做同一件事情,卻有兩種截然不同的做法,看到心一定會酸,但是撫心自問一下自己,你c6婚後對你好不好?愛不愛你?是否很關心你和bb?婚姻本身不是在於形式,愛情走進婚姻後最重要的是相處,好好地和對方一起面對生活上的各種考驗。你不是執著,而是夢想和現實落差太大,心情難免不開心,試試想想其他的東西。多看看你眼前人的優點,多想想他對你的好,慢慢你就會開心番。
mc <()>


大宅

積分: 3181


7#
發表於 12-10-4 10:13 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

我都係奉子成婚~~所以~~無婚求:;pppp:有介意,但算啦,反正個男人依家都係我嘅lo


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-4 10:20 |只看該作者
求婚是一剎那的事, 婚禮是一天的事, 婚姻卻是一輩子的事。

我老公所謂的求婚, 係係屋企著住底褲的
佢求完仲衰, 當冇左件事, 成個婚禮我自己攪晒, 連男家過大禮D野都係我攪添
足足煩左一整年。

不過一切一切, 我都是願意的,
而且而家都仲好幸福

樓主, 唔好太執著
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


伯爵府

積分: 17239


9#
發表於 12-10-4 10:21 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

我c6都冇正式求婚啦。係朋友婚禮個晚,佢飲到貓貓地,戈地玩緊搶花球,佢又玩埋一份,點知個花球又無啦啦跌左落佢度,d朋友起哄叫佢向我玩求婚,個下我都好開心。但隔左2,3日左右,我問返佢記唔記得當晚做過呢d野,佢話有d印象,又話搞下氣氛,我嬲到,當住咁多人面前玩求婚話係玩,勁嬲佢。幾日後佢同我爸媽講會同我結婚,個陣好似我迫婚咁。不過佢一直都對我好好,所以我都唔再介意


大宅

積分: 2198


10#
發表於 12-10-4 10:23 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

其實我覺得求婚/結婚的儀式都唔重要,最重要係C6對你好唔好,C6係你自己揀,如果你覺得當日求婚唔合心意,你應該拒絕啦,依家結左婚先話個心唔舒服,味攞黎攪,搵C6唉交咩




男爵府

積分: 8463


11#
發表於 12-10-4 11:01 |只看該作者
講真...有心思既求婚係bonus..無都無所謂...
但要開聲..要逼先做...我情願無囉.....!!!!

要逼..要叫先做..有咩意義唶...


禁止訪問

積分: 3348


12#
發表於 12-10-4 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6167


13#
發表於 12-10-4 11:58 |只看該作者
我C6都冇求婚, 淨係帶我去周大波揀鑽石介指,
番屋企係咁易收埋札花跪下咁,
其實都真係好求其, 但又唔可以話佢係冇誠意咁囉,
其實"求婚"呢個步驟真係唔係必須.....
只要佢平時對你好, 有責任心就得啦


禁止訪問

積分: 14036


14#
發表於 12-10-4 13:52 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 12-10-4 14:17 |只看該作者
婚後, 他怎待你...才是重要....

求婚時講到天花龍鳳, 99支玫瑰又跪又鑽戒....日後咩都做唔到, 又唔愛錫你...咁又有咩用...!?


珍珠宮

積分: 39171


16#
發表於 12-10-4 14:23 |只看該作者
回覆 lok1229 的帖子

最大問題,係有左先結婚 !


子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


17#
發表於 12-10-4 14:53 |只看該作者
其實我覺得唔關有無b事, 好多jm唔係奉旨成婚, c6都係無求婚架啦, 以前都有類似既帖有講過. 好多jm都係唔介意既, 最重要既係c6錫自己.

不過, 樓主既然都有左b, 仲咁介意c6無求婚的話,
真係搵自己笨囉.
我c6都係無求婚的, 某日接我放學後拉我去六x買鑽介, 收左就當應承,
但佢真係對我好好喎!


大宅

積分: 4117


18#
發表於 12-10-4 14:54 |只看該作者
本帖最後由 SiuKitMaMa 於 12-10-4 14:57 編輯

我C6都無,佢唔明點解架,之後睇電視有一幕講求婚(好似係"蜘蛛俠"婆婆同蜘蛛俠講回憶公公求婚既過程),大家睇完之後,我話:可能你無咩感覺啦,可能覺得交功課啦,但呢個係一個難得既回憶,就好似結婚咁,過程甜蜜既,一世都會記得,無既,咩都唔攪既,咪無囉,命裡有時終需有,無裡無時莫強求,可能我唔值得你求啦,無野格,第時D仔女呀,孫呀,問起,咪話無囉,點解有D兩公婆咁恩愛,感情咁好,無咩點解格,咪自己諗下囉:;pppp:佢最終擺酒個日都有補返比我,好過無啦


侯爵府

積分: 20329


19#
發表於 12-10-4 15:24 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

只怪你係奉子成婚
算把啦!不喜勿插



唔好點評我


珍珠宮

積分: 40237


20#
發表於 12-10-4 15:33 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

如果你c6冇同你求婚係咪有左都唔結呀?就泥做人地太太和媽媽架啦,唔好禁孩子氣mouth:mouth:




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo