烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   4


大宅

積分: 2582


1#
發表於 12-10-18 00:02 |只看該作者
本帖最後由 yan321 於 12-10-18 00:10 編輯

請問大家整飯團時使唔使一定要落醋去飯度?(FOR小朋友學校旅行)
我用整飯團的公仔帽,但點解出唔到個公仔樣?D飯痴立立在個帽度?係未要落咩野呢?
另外飯團入面可夾甚麼較適合?
真失禮,連這個也攪不掂,請各位指點。

另外夾鷄蛋的帽其實怎樣用,係隻蛋熱定凍先放入去夾?因為試過整,夾完一輪又係蛋形,夾唔到公仔的形狀,怎辦?



水晶宮

積分: 72294

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-10-18 09:34 |只看該作者

回覆:整小孩的飯團及夾蛋帽一問

如果小朋友唔鍾意醋味唔落都得,壽司飯係加醋,鹽,糖,你印模時隻手浸下飲用水,等隻手濕濕地,飯就唔會痴手,用水先壓一壓實,再落模印出形狀


大宅

積分: 1993


3#
發表於 12-10-18 14:20 |只看該作者
yan321 發表於 12-10-18 01:02
請問大家整飯團時使唔使一定要落醋去飯度?(FOR小朋友學校旅行)
我用整飯團的公仔帽,但點解出唔到個公仔樣? ...
整飯團係不要加醋的、因為不是整SUSHI~


男爵府

積分: 6629

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-18 17:40 |只看該作者
回覆 廷廷媽 的帖子

thx ^^"我都學左野tim ~~


複式洋房

積分: 224


5#
發表於 12-10-18 17:44 |只看該作者

回覆:整小孩的飯團及夾蛋帽一問

隻蛋要趁熱放人個模,然後擺入雪櫃雪一陣等佢定型!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo