家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 6592


1#
發表於 13-1-26 01:04 |只看該作者
人仔巳佔了我資產八成,物業不夠資金。現在有八萬cash不用。下個月層自住樓供完,每月可多出六千元。有什麼隱陣的可以做,等我再慢慢積少成多。




子爵府

積分: 13332


2#
發表於 13-1-26 17:22 |只看該作者

回覆:人仔定期以外,重有什麼可做?

我都想知


大宅

積分: 3017


3#
發表於 13-1-26 18:06 |只看該作者

引用:人仔巳佔了我資產八成,物業不夠資金。現在

原帖由 natnatbaby 於 13-01-26 發表
人仔巳佔了我資產八成,物業不夠資金。現在有八萬cash不用。下個月層自住樓供完,每月可多出六千元。有什麼 ...
林吓月供股票。




子爵府

積分: 13332


4#
發表於 13-1-26 18:48 |只看該作者

回覆:人仔定期以外,重有什麼可做?

月供股票意思係點,自己每個月揀隻股票買?



伯爵府

積分: 19667


5#
發表於 13-1-26 23:35 |只看該作者

回覆:freshgreentea 的帖子

唔好月供,月供即係個個月比手續費,MPF未供夠咩。你買藍籌,好多都有路捉,自己睇位入




男爵府

積分: 5866


6#
發表於 13-1-27 01:19 |只看該作者

回覆:9157 的帖子

我以前月供股票過一段時間,供千五元,比五拾手續費,好似幾貴。後來先儲一筆,再買入、次次入完又跌,只能收息,幾年未返回成本價。人仔定期,人債券是好好選擇,不用煩,不跌。但手頭八成是人仔,再加碼人仔,風險大了,想分散下。


大宅

積分: 3017


7#
發表於 13-1-27 12:58 |只看該作者

回覆:人仔定期以外,重有什麼可做?

月供股票,起碼月供$5000蚊,如果吾係皮費好貴,最好買收息估,收息不另收手續費。




男爵府

積分: 8410


8#
發表於 13-1-27 13:35 |只看該作者

回覆:natnatbaby 的帖子

儲蓄保險可以考慮,搵我有好介紹




大宅

積分: 1260


9#
發表於 13-1-27 13:41 |只看該作者
可以做lum sum既基金投資,彈性高,賺錢可取,加上依家股值便宜,有上調空間,你已有八成人仔定期,可以考慮一下其他選擇

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo