跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6164

好媽媽勳章


1#
發表於 06-8-11 09:59 |只看該作者

delete

因 bk 上有人質疑 why 咁多人幫工人搵新僱主, 我已 delete 左 topic, 費事麻煩 :lol:


大宅

積分: 2768


2#
發表於 06-8-11 10:20 |只看該作者

Re: 替完約工人找新顧主

你好, 想問吓你平時用邊種語言同佢溝通? 佢識聽廣東話嗎? 為何你唔同佢再續約? 唔好意思, 咁多嘢問! :mrgreen:
沈師奶


男爵府

積分: 6164

好媽媽勳章


3#
發表於 06-8-11 11:12 |只看該作者

delete

因 bk 上有人質疑 why 咁多人幫工人搵新僱主, 我已 delete 左 topic, 費事麻煩 :lol:


大宅

積分: 1238


4#
發表於 06-8-11 11:52 |只看該作者

Re: 替完約工人找新顧主

bobo
你真係一個好僱主
我諗呢個姐姐個人都唔錯
唔係你都唔會上黎幫佢問


男爵府

積分: 6164

好媽媽勳章


5#
發表於 06-8-11 12:04 |只看該作者

delete

因 bk 上有人質疑 why 咁多人幫工人搵新僱主, 我已 delete 左 topic, 費事麻煩 :lol:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo