自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 167


1#
發表於 06-5-24 10:00 |只看該作者

你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

聽講政府每月有錢賠給病人是嗎 ?


公爵府

積分: 28881


2#
發表於 06-5-24 10:42 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

是有架,不過要睇咗政府醫生先,再由醫生確定你係沒咗幾多工作能力

不過愈拎得多既人愈快死


大宅

積分: 4430


3#
發表於 06-5-24 11:06 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

PF1000 寫道:
聽講政府每月有錢賠給病人是嗎 ?


你可以去呢個網址睇下!
肺塵埃沉著病基金委員會
寶貝彤彤及欣欣 !


洋房

積分: 167


4#
發表於 06-5-24 11:54 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

我個朋友入左院, 好似就快去啦. 驗到是肺積塵. 但朋友個樣好似就快離世咁, 萬一去左, 咁可唔可以追番之前冇claim 的錢?


洋房

積分: 167


5#
發表於 06-5-24 11:55 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

smallrain
唔該晒.


公爵府

積分: 28881


6#
發表於 06-5-24 22:22 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

無得追架,e+d例係驗到既每個月出糧咁入比你,唔好彩死咗係無,但係會有所謂既死葬既費用比架
PF1000 寫道:
我個朋友入左院, 好似就快去啦. 驗到是肺積塵. 但朋友個樣好似就快離世咁, 萬一去左, 咁可唔可以追番之前冇claim 的錢?


洋房

積分: 167


7#
發表於 06-5-25 15:21 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

loloma
TKS


大宅

積分: 4430


8#
發表於 06-5-25 22:43 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

[size=medium]必須經過基金會內部既判傷委員會裁定係死於肺積塵,咁就有一筆死亡賠償金比佢屋企人。
仲會有一筆殮葬費比佢屋企人,上限係$35,000。
若佢係81年前判傷,咁佢賠償金額上限為$100,000。相反,若佢係81後才判傷,咁佢賠償金額最少為$100,000。
寶貝彤彤及欣欣 !


洋房

積分: 167


9#
發表於 06-5-26 12:20 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

smallrain:
好詳細呀. 唔該晒.


大宅

積分: 4430


10#
發表於 06-5-26 22:40 |只看該作者

Re: 你地屋企人有冇染上 <肺積塵> 病 ?

PF1000 寫道:
smallrain:
好詳細呀. 唔該晒.


唔駛客氣!
有咩可以再問!
寶貝彤彤及欣欣 !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo