自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 13621


1#
發表於 12-11-30 20:18 |只看該作者
日立好用定三菱?




男爵府

積分: 8945


2#
發表於 12-11-30 20:34 |只看該作者

回覆:抽濕機

用左3年,用黎乾衫,幾好用呀,make in Japan。
myphoto.jpg



點評

蛇仔  我都用哩款... 果陣差唔多最貴既model  發表於 12-11-30 23:01
feita  我都用呢個,超好用  發表於 12-11-30 20:45


子爵府

積分: 13621


3#
發表於 12-11-30 20:35 |只看該作者

回覆:Little☆Tiger 的帖子

日立?@@




珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-11-30 20:36 |只看該作者
兩個牌子刀用緊⋯差不多!


子爵府

積分: 13621


5#
發表於 12-11-30 20:37 |只看該作者

回覆:kristentam 的帖子

如果2級能源標纖會唔會用好多電?




寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 12-11-30 20:43 |只看該作者

回覆:Little☆Tiger 的帖子

呢部機我用左就 7 年,但今年有d嘈。


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 12-11-30 20:43 |只看該作者

回覆:yingg92 的帖子

有得計的。


大宅

積分: 1845


8#
發表於 12-11-30 20:45 |只看該作者

引用:用左3年,用黎乾衫,幾好用呀,make+in+Jap

原帖由 Little☆Tiger 於 12-11-30 發表
用左3年,用黎乾衫,幾好用呀,make in Japan。
我同你一樣呀!呢部真係好好用


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


9#
發表於 12-11-30 22:31 |只看該作者
照計就應該30好d,但我前日因為銀包乾硬化,加上睇左選擇,所以買左日立


子爵府

積分: 13621


10#
發表於 12-11-30 22:32 |只看該作者

回覆:candybbnow 的帖子

日立平啲咖?@@




男爵府

積分: 6274


11#
發表於 12-11-30 22:35 |只看該作者

引用:呢部機我用左就+7+年,但今年有d嘈。

原帖由 mercurycc 於 12-11-30 發表
呢部機我用左就 7 年,但今年有d嘈。
我同你一樣,用左8年添咯。而家又係好噪。好驚佢壞呀




公爵府

積分: 25160

畀面勳章


12#
發表於 12-11-30 22:36 |只看該作者

回覆:抽濕機

呢排無左佢唔得
myphoto.jpg




子爵府

積分: 13621


13#
發表於 12-11-30 22:43 |只看該作者

回覆:ihv2kids 的帖子

用8年算係甘上下啦
您地知唔知熱石式抽濕機有咩好?




水晶宮

積分: 59214


14#
發表於 12-11-30 22:54 |只看該作者

引用:用左3年,用黎乾衫,幾好用呀,make+in+Jap

原帖由 Little☆Tiger 於 12-11-30 發表
用左3年,用黎乾衫,幾好用呀,make in Japan。
我都係呢部,用左8年


男爵府

積分: 6758

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-11-30 22:54 |只看該作者

回覆:抽濕機

剛剛掉左我部16年嘅飛歌,真係正到無朋友,放向房抽衫,連房都暖,今日上午菲姐重用緊,剛剛用條電線閃火花,部機退役了,諗紧買部乜,團購有部JNC,唔知好唔好呢

customavatars/39800.jpg


子爵府

積分: 13621


16#
發表於 12-11-30 22:57 |只看該作者

回覆:baybaysharp 的帖子

團購平好多嗎?今日見到賣電器既舖頭
好多c奶買抽濕機 三菱抽濕機全部無貨




男爵府

積分: 8945


17#
發表於 12-11-30 23:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Little☆Tiger+於+12-11-30+

原帖由 bluetulip 於 12-11-30 發表
我都係呢部,用左8年
Good




男爵府

積分: 8945


18#
發表於 12-11-30 23:10 |只看該作者

引用:日立?@@ +

原帖由 yingg92 於 12-11-30 發表
日立?@@
三0呀




侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-11-30 23:19 |只看該作者

回覆:抽濕機

3零抽濕機好出名,我果時都係買左3零


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


20#
發表於 12-11-30 23:43 |只看該作者

回覆:抽濕機

三菱
myphoto.jpg




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo