自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6534


1#
發表於 12-12-1 19:23 |只看該作者
美麗華酒店定馬場好?
價錢差唔多
大家會揀邊度?




大宅

積分: 1981


2#
發表於 12-12-1 19:26 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

睇下親朋戚友住邊區多啦,新界九龍多既咪tst,港島九龍人較多既咪快活谷囉,因為快活谷無咩交通工具架。


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-12-1 19:34 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

馬會唔方便!!!


男爵府

積分: 6534


4#
發表於 12-12-1 19:37 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

馬會會包車俾我,去到港鐵站。所以交通唔係太大問題。
反而我係著重個場靚唔靚,d嘢好唔好食





子爵府

積分: 12965

馬年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 12-12-1 20:41 |只看該作者

回覆:cholewong29 的帖子

馬會,high D




禁止訪問

積分: 4006


6#
發表於 12-12-1 20:43 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17162

大廚勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 12-12-1 20:44 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

馬會


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


8#
發表於 12-12-1 20:45 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

馬會型d

點評

jojo0815    發表於 12-12-1 20:48


侯爵府

積分: 23730


9#
發表於 12-12-1 20:47 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

馬會




寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


10#
發表於 12-12-1 20:52 |只看該作者
本帖最後由 mercurycc 於 12-12-1 21:04 編輯

馬場係沙田定跑馬地?

我就唔喜歡馬場,雖然有車,但限時,如果賓客想早走或遲來好麻煩.


子爵府

積分: 11350


11#
發表於 12-12-1 21:02 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

馬會特別d


男爵府

積分: 6534


12#
發表於 12-12-1 21:04 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

多謝大家意見
看來我會揀馬會了




大宅

積分: 2748


13#
發表於 12-12-1 21:10 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

我家姐幾年前擺跑馬地馬會,個場係好靚好大好華麗,食煙賓客可站出露臺食,觀望整個馬場,但可惜食物凍,不及酒樓,不好吃,新娘房很大但冇獨立洗手間,這些要詢問清楚現在情況,是否有其他收費,因會展擺時冇提及而且合約是英文,回家細看才發現很多濕碎都收費的,小心


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 12-12-1 21:15 |只看該作者
乖乖媽 發表於 12-12-1 21:10
我家姐幾年前擺跑馬地馬會,個場係好靚好大好華麗,食煙賓客可站出露臺食,觀望整個馬場,但可惜食物凍,不及酒 ...
我 d 親人都係馬會擺酒的, 環境唔錯,
不過 d 野食真係唔多掂,酒店四季及萬豪d 野食正好多.


翡翠宮

積分: 79173


15#
發表於 12-12-1 21:20 |只看該作者

引用:馬會,high+D +

原帖由 Bertie07 於 12-12-01 發表
馬會,high D





侯爵府

積分: 21304

hashtag影視迷勳章


16#
發表於 12-12-1 21:42 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

馬會特別d…

老餅會員上科林只求開心!


大宅

積分: 3591


17#
發表於 12-12-1 21:42 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

我舊年12月跑馬地擺
個場好靚,夜晚係露台影相好正
唯獨新娘房無洗手間,但會安排最近嘅傷殘廁所俾你用,又大又干淨
d staff服務好好,媽咪話佢d朋友feedback 相當好
雖然交通唔方便,但佢地個專車服務係可以滿足到大部份人
ps
1:佢地所有員工唔准收利是架,所以唔怕要睇面色
2:如果自己或識人係馬會member 可以唔駛俾加一,但要member本人埋單先得

如果有其他問題可以pm我,希望幫到你啦
絕無廣告成份,係我個人見解



男爵府

積分: 9075

BK Milk勳章


18#
發表於 12-12-1 21:58 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

我姪女結婚喺沙田馬場擺,環境同招呼非常好,環境高級,夠排場,食物非常好味,正。


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


19#
發表於 12-12-1 22:02 |只看該作者
我當年擺酒最初都有考慮馬會,最後都在銅鑼灣其中一間酒店擺,因為方便好多,太隔涉賓客會考慮唔來的.


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-12-1 22:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo