興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7706


1#
發表於 13-2-14 16:16 |只看該作者
想在數碼台買機然後上台,想以下機,那一部會好些呢?我沒有用開智能電話的。

Samsung Galaxy S III Mini 喜歡怇係新機
Samsung Galaxy S Advance I9070
Samsung Galaxy Arc 2 i8160
Samsung Galaxy Arc Plus 喜歡怇平同埋有1G
Samsun Galxay W18150 喜歡怇平同埋有1.4G


珍珠宮

積分: 33026

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-2-14 17:03 |只看該作者

回覆:heiB 的帖子

以上部部只有s3 mini 有1gb ram.
系統也最新。最好。
s2 plus 都係呢星期出,螢幕大dd,都可以考慮。
兩部揀,我今日買左s2 plus。

阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


男爵府

積分: 7706


3#
發表於 13-2-14 17:20 |只看該作者
回覆 linggo 的帖子

謝謝我在Wilson見到以下機有一G,可能我看錯。
Samsung Galaxy Arc Plus 喜歡怇平同埋有1G
Samsun Galxay W18150 喜歡怇平同埋有1.4G


珍珠宮

積分: 33026

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-2-14 17:28 |只看該作者

回覆:heiB 的帖子

呢兩部,要部快既W。




阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo