懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1100


1#
發表於 13-3-18 00:25 |只看該作者
期待又緊張,擔心BB健康、自己系米會好痛、幾時先復元、坐月要注意咩野等,還請問各位近期在法國開刀的媽咪入面的套餐系包括咩野同自帶咩物品入院,謝謝各位!




大宅

積分: 1223


2#
發表於 13-3-18 00:47 |只看該作者

引用:期待又緊張,擔心BB健康、自己系米會好痛、

原帖由 chanbb888 於 13-03-18 發表
期待又緊張,擔心BB健康、自己系米會好痛、幾時先復元、坐月要注意咩野等,還請問各位近期在法國開刀的媽咪 ...
你幾號呀?我20入院啦。之前見過post話醫院包日用品,自己帶睡衣果d就ok


大宅

積分: 1100


3#
發表於 13-3-18 00:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chanbb888+於+13-03-18+發表

原帖由 jnlove 於 13-03-18 發表
你幾號呀?我20入院啦。之前見過post話醫院包日用品,自己帶睡衣果d就ok
我19號啊,睇來都要入到去先知咩環境了,吾够再買,thx.




大宅

積分: 1100


4#
發表於 13-3-18 01:57 |只看該作者

回覆:chanbb888 的帖子

推,媽咪們分享下經驗啦!thx





伯爵府

積分: 15036


5#
發表於 13-3-18 19:45 |只看該作者

回覆:後日就法國開刀啦

開完刀返黎分享下


大宅

積分: 1393


6#
發表於 13-3-18 19:51 |只看該作者

引用:期待又緊張,擔心BB健康、自己系米會好痛、

原帖由 chanbb888 於 13-03-18 發表
期待又緊張,擔心BB健康、自己系米會好痛、幾時先復元、坐月要注意咩野等,還請問各位近期在法國開刀的媽咪 ...
不要join套餐,只要带1包孕婦衞生巾就夠,仲有束腹带,bb出院包被就夠


男爵府

積分: 9559


7#
發表於 13-3-18 19:58 |只看該作者
beyondcontrol 發表於 13-3-18 19:51
不要join套餐,只要带1包孕婦衞生巾就夠,仲有束腹带,bb出院包被就夠
bb出院既時醫院會有和尚袍穿?


大宅

積分: 1287


8#
發表於 13-3-18 20:28 |只看該作者

回覆:後日就法國開刀啦

法國幾好㗎,不過我係掛單醫生做嘅。無咩特別要拎,睡衣囉,拖鞋,如果想試餵人奶,記住要帶開胸衫。網褲同衛生巾有提供,如果未買束腹帶,喺醫院買都可以


大宅

積分: 1287


9#
發表於 13-3-18 20:29 |只看該作者

回覆:後日就法國開刀啦

佢連牙刷牙膏long口盅,筷子匙羹都送一set新嘅俾你


大宅

積分: 1287


10#
發表於 13-3-18 20:30 |只看該作者

引用:Quote:beyondcontrol+發表於+13-3-18+19:51

原帖由 人一木太 於 13-03-18 發表
bb出院既時醫院會有和尚袍穿?
Bb佢送埋㗎,帶包被ok了


大宅

積分: 1287


11#
發表於 13-3-18 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+人一木太+於+13-03-18+發表bb

原帖由 catcatwoman 於 13-03-18 發表
Bb佢送埋㗎,帶包被ok了
對唔住bb衫先啱


男爵府

積分: 7065


12#
發表於 13-3-18 20:51 |只看該作者

回覆:後日就法國開刀啦

BB衫有埋,只帶包被


禁止訪問

積分: 1078


13#
發表於 13-3-18 21:09 |只看該作者

引用:BB衫有埋,只帶包被

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1287


14#
發表於 13-3-18 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moledy+於+13-03-18+發表BB衫

原帖由 aarontakumi 於 13-03-18 發表
BB衫係點架
嗰時我冬天生bb,有件白色底衫,外面和尚袍,再加件背心仔


大宅

積分: 1393


15#
發表於 13-3-19 00:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aarontakumi+於+13-03-18+發

原帖由 catcatwoman 於 13-03-18 發表
嗰時我冬天生bb,有件白色底衫,外面和尚袍,再加件背心仔
仲有條底褲仔


男爵府

積分: 7241


16#
發表於 13-3-19 01:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+人一木太+於+13-03-18+發表bb

原帖由 catcatwoman 於 13-03-18 發表
Bb佢送埋㗎,帶包被ok了
正,我都執緊走佬袋啦




大宅

積分: 1100


17#
發表於 13-3-19 04:47 |只看該作者

回覆:chanbb888 的帖子

依家零晨的4點40分,我完全無辦法訓到,隔離床的鼻寒聲難頂到啊(比豬仲勁,戴着耳塞開到40仲听得到)忍吾住找姑娘轉房,姑娘話中午12點後才可轉、收手續費、轉左房一樣有機會碰到呢個情況、一系叫我食安眠藥...我真的無語,我早上9點的手術




大宅

積分: 4865


18#
發表於 13-3-19 06:22 |只看該作者

回覆:chanbb888 的帖子

你叫定醫生開安眠藥比你丫,我果時冇食勁後悔,醫院幾晚都訓得唔好,返到家更加牤到冇得訓




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo