論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3193


1#
發表於 13-4-18 22:11 |只看該作者
朋友懷疑工人煮比小朋友食物有問題(加料),但唔肯定,請問可以點做?

拎少少食物去化驗?正確程序應該係點?未肯定係咪無理由報警備案?

因為未試過咩都唔識,希望大家可以指教指教,謝謝!




子爵府

積分: 10325


2#
發表於 13-4-18 23:10 |只看該作者

引用:朋友懷疑工人煮比小朋友食物有問題(加料)

原帖由 minniez 於 13-04-18 發表
朋友懷疑工人煮比小朋友食物有問題(加料),但唔肯定,請問可以點做?

拎少少食物去化驗?正確程序應該係 ...
有乜問題呢?如果真有其事,我會keep起佢餵淨的食物,直接送小朋友去急政,叫埋佢醫院,打電話報埋警。



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


伯爵府

積分: 19405


3#
發表於 13-4-18 23:18 |只看該作者

回覆:懷疑工人煮比小朋友食物有問題

用人勿疑,疑人勿用。


珍珠宮

積分: 35742


4#
發表於 13-4-18 23:27 |只看該作者
點解你懷疑?加o左乜?

加料我諗又唔敢o既,大人鬧完佢,懷恨在心要整都整大人啦,整個 b 佢又唔識講又唔知有問題,搏炒o既話仲怕你地發現得遲添

但發夢煮已變壞o既食物就絕對有可能!我早兩日先丙完我工人!唔係我堅持所有阿仔食落肚o既o野一定要過我手,o個煲o野阿仔已經食o左


珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


5#
發表於 13-4-18 23:31 |只看該作者
minniez 發表於 13-4-18 22:11
朋友懷疑工人煮比小朋友食物有問題(加料),但唔肯定,請問可以點做?

拎少少食物去化驗?正確程序應該係 ...
吃整叫她吃,話唔好浪費


別墅

積分: 501


6#
發表於 13-4-18 23:43 |只看該作者

回覆:懷疑工人煮比小朋友食物有問題

小朋友無事嘛?有乜唔妥帶小朋友去睇醫生,帶埋姐姐,如果醫生證實小朋友食錯嘢,當醫生面問姐姐俾過咩小朋友食,問佢煮飯detail過程睇佢反應!就算唔係有心加料咁惡毒,都比佢知道食物衞生好緊要!照顧小朋友要負責任架!




大宅

積分: 3843

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-4-19 09:17 |只看該作者
I will also ask my maid to finish all the leftover if I have doubt on whether the congee is problematic!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo