論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 55


1#
發表於 06-9-13 22:18 |只看該作者

我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

www.geoexpat.com
www.imaid.net


大宅

積分: 2503


2#
發表於 06-9-13 22:20 |只看該作者

Re: 我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

I add 1 more
http://www.amahnet.com/


複式洋房

積分: 452


3#
發表於 06-9-14 15:19 |只看該作者

Re: 我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

聽聞d印印好鐘意去呢間野搵工的,所以你可以係呢度睇到好多local印,成幾頁咁多,我之前個印都係响尼度搵工,佢話尼間野好好,佢所講的{好}係指好幫佢地d印印工人;我地係老闆,立場唔同,如果偏幫印印的agent我一定唔會去,因為真係唔知佢會點{幫}法,right?!
而且個web完全無中文的,都唔知係咪印尼人開的
akycheung 寫道:
I add 1 more
http://www.amahnet.com/


大宅

積分: 4412


4#
發表於 06-9-14 15:31 |只看該作者

Re: 我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

仲有 www.asiaxpat.com

amahnet有英文個喎﹐都好幾年架啦﹐我覺得唔似係印尼人開既囉。

工人講話好應該係因為個網只係收佢地幾百蚊廣告費﹐而唔會手agency fee﹐所以好囉~~都係我個舊工人講既。


複式洋房

積分: 452


5#
發表於 06-9-14 15:43 |只看該作者

Re: 我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

JUSTJUST
你意思收"廣告費"係咪即係如果係度搵到工人,工人就唔駛再比錢,only僱主比手續費?
我都知有英文,但好小香港web無中文,所以有d懷疑


大宅

積分: 1820


6#
發表於 06-9-14 15:49 |只看該作者

Re: 我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

d 工人自己 sell 自己, 會唔會唔好架, 如果有事, 邊個可以幫到我地呀, 重有重有, 佢地識玩 lee d 野, 佢地咪精 luck 尾


大宅

積分: 4412


7#
發表於 06-9-14 16:15 |只看該作者

Re: 我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

may1668,

我個舊工人係asiaxpat度請既﹐自己睇岩工人﹐就約佢地見﹐見岩咪簽約囉。所以僱主﹐工人都唔駛俾agency fee,工人話佢係俾左$180﹐個網就登佢既資料出黎。僱主就俾番$135visa fee, 同埋好似$2XX俾菲律賓領事館作為notarization fee,呢d都係僱主應俾既。

當然個網冇審閱工人提交資料﹐全部靠我地去揀工人啦﹐所以contact前僱主好緊要。我地都試過經agent請本地工人﹐其實agent幫唔到咩﹐只不過有一個pool俾我地揀咁解﹐所以試下自己請。結果都係講彩數。一次經個網請既都幾好﹐完約。跟住經同一個網﹐同一揀選原則﹐但就請左個蘿底橙返黎。

過客﹐

係呀﹐冇agent架﹐不過你預左有咩事靠自己好過靠agent囉﹐agent最多俾意見你﹐同埋幫你係工人差時話佢兩句。除開agent意見岩唔岩一件事外﹐一個有HK經驗既工人﹐都唔會點驚agent﹐又冇欠agent錢﹐未必聽佢地講。請得現成工人﹐就預左佢地精架喇﹐爭在有冇偏埋一便咁解姐。


民房

積分: 80


8#
發表於 06-9-14 17:29 |只看該作者

Re: 我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

www.geoexpat.com
www.imaid.net
www.amahnet.com
www.asiaxpat.com
仲有
www.emaid.org


民房

積分: 80


9#
發表於 06-9-14 17:47 |只看該作者

Re: 我有2個可親自聯絡現成工人的website,望大家有用

我地都試過經agent請本地工人﹐其實agent幫唔到咩﹐只不過有一個pool俾我地揀咁解﹐所以試下自己請。結果都係講彩數。


Agree, that's right.

Agent actually do not check the content either qualification or experience the maid filled in the application form.
My agent had answered me that I can verify by myself over the IDD phone interview. It's no guarantee.
Besides the alleged in-house training in weeks' time had been revealed as falsehood.
My agent told me that all maid applicant in Phil can just register in several agengcy for works, after my appointed maid failed to arrive HK with reason of "husband in hosipital", while the maid signed her single parent status in aplication form.

Then, it's good idea to select / interview and hire maid directly. It's not difficulty but just time consuming.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo