烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3844


1#
發表於 13-5-5 17:46 |只看該作者
本帖最後由 NoddyPooh 於 14-9-28 23:18 編輯

第一次算係咁,比自己75分


1367746995723.jpg (36.85 KB, 下載次數: 1)

1367746995723.jpg


大宅

積分: 3844


2#
發表於 13-5-5 17:47 |只看該作者

回覆:第一次整蘋果批


1367747192073.jpg


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-5-5 17:47 |只看該作者

回覆:NoddyPooh 的帖子

好靚喎



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


大宅

積分: 3844


4#
發表於 13-5-5 17:47 |只看該作者

回覆:第一次整蘋果批


1367747215941.jpg



大宅

積分: 3844


5#
發表於 13-5-5 18:06 |只看該作者
NoddyPooh 發表於 13-5-5 17:47
謝謝哦~~~準備topping時花左太耐時間,未開始鋪上去d萍果片已經開始啡 /———\



翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 13-5-5 18:09 |只看該作者

回覆:第一次整蘋果批

好似好好味
我以前都整過,不過我個食譜會先用玉桂糖水煮煮啲萍果先舖,所以根本已變哂啡色.


大宅

積分: 3844


7#
發表於 13-5-5 18:17 |只看該作者
本帖最後由 NoddyPooh 於 13-5-5 18:18 編輯
goo_littlebb 發表於 13-5-5 18:09
好似好好味
我以前都整過,不過我個食譜會先用玉桂糖水煮煮啲萍果先舖,所以根本已變哂 ...

系啊,個餡是苹果粒粒同玉桂粉一齊煮,但鋪面ge就無煮

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo