跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 06-9-20 20:14 |只看該作者

澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

因為10月頭有國慶同中秋,所以我地會月中先開始搞gathering^^ 大家提意下去邊個公園玩好啦,重有記得寫底你地邊日得閒去喎

澳門媽咪會 10月gathering

日期: 10 月14,15,21,22,28,29日(提提大家10月1係國慶,10月7係中秋..所以10月頭2個星期唔搞gathering住)
時間: 下午4至6
地點: 二嚨喉公園或其他公園請提意
活動:
坐纜車,睇動物,遊樂場等
如時間許可..可以同小朋友玩完之後搵地方(如m記)...坐底傾下計^^
出席者:
1) 月希 & 駿駿
2) jennifer & 恩曦 (邊日都得)
3) b桐媽 & 桐桐 (14號 )
4) Gina&nie nie
5) 貓仔& 瑤瑤(邊日都ok)
6) Melina & Boo (28,29)
7)新任媽媽 & 恆恆(10月14日)


[size=small]Addfish, pls幫我置頂啦..thx a lot


大宅

積分: 1041


2#
發表於 06-9-20 20:42 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

um...澳門都冇咩公園好ga la...
最好都係二嚨喉公園la....
我今次想參加呀....我14號ok....


大宅

積分: 3699


3#
發表於 06-9-20 21:04 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處


月希 寫道:
因為10月頭有國慶同中秋,所以我地會月中先開始搞gathering^^ 大家提意下去邊個公園玩好啦,重有記得寫底你地邊日得閒去喎

澳門媽咪會 10月gathering

日期: 10 月14,15,21,22,28,29日(提提大家10月1係國慶,10月7係中秋..所以10月頭2個星期唔搞gathering住)
時間: 下午4至6
地點: 二嚨喉公園或其他公園請提意
活動:
坐纜車,睇動物,遊樂場等
如時間許可..可以同小朋友玩完之後搵地方(如m記)...坐底傾下計^^
出席者:
1) 月希 & 駿駿
2) jennifer & 恩曦 (邊日都得)

[size=small]Addfish, pls幫我置頂啦..thx a lot [/quote]


大宅

積分: 1041


4#
發表於 06-9-20 21:09 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

月希 寫道:
因為10月頭有國慶同中秋,所以我地會月中先開始搞gathering^^ 大家提意下去邊個公園玩好啦,重有記得寫底你地邊日得閒去喎

澳門媽咪會 10月gathering

日期: 10 月14,15,21,22,28,29日(提提大家10月1係國慶,10月7係中秋..所以10月頭2個星期唔搞gathering住)
時間: 下午4至6
地點: 二嚨喉公園或其他公園請提意
活動:
坐纜車,睇動物,遊樂場等
如時間許可..可以同小朋友玩完之後搵地方(如m記)...坐底傾下計^^
出席者:
1) 月希 & 駿駿
2) jennifer & 恩曦 (邊日都得)
3)b桐媽 & 桐桐 (14號 )

[size=small]Addfish, pls幫我置頂啦..thx a lot [/quote][/quote]


侯爵府

積分: 23056


5#
發表於 06-9-20 21:21 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

澳門媽咪會 10月gathering

日期: 10 月14,15,21,22,28,29日(提提大家10月1係國慶,10月7係中秋..所以10月頭2個星期唔搞gathering住)
時間: 下午4至6
地點: 二嚨喉公園或其他公園請提意
活動:
坐纜車,睇動物,遊樂場等
如時間許可..可以同小朋友玩完之後搵地方(如m記)...坐底傾下計^^
出席者:
1) 月希 & 駿駿
2) jennifer & 恩曦 (邊日都得)
3)b桐媽 & 桐桐 (14號 )
4)Gina&nie nie


大宅

積分: 3602


6#
發表於 06-9-20 21:39 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

澳門媽咪會 10月gathering

日期: 10 月14,15,21,22,28,29日(提提大家10月1係國慶,10月7係中秋..所以10月頭2個星期唔搞gathering住)
時間: 下午4至6
地點: 二嚨喉公園或其他公園請提意
活動:
坐纜車,睇動物,遊樂場等
如時間許可..可以同小朋友玩完之後搵地方(如m記)...坐底傾下計^^
出席者:
1) 月希 & 駿駿
2) jennifer & 恩曦 (邊日都得)
3)b桐媽 & 桐桐 (14號 )
4)Gina&nie nie
5)貓仔& 瑤瑤(邊日都ok)
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 1041


7#
發表於 06-9-20 21:44 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

貓仔...你又去呀???
咁我咪可以見到貓b lor....


大宅

積分: 3602


8#
發表於 06-9-20 21:52 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

係呀,我就可以見b桐豬~~~~~~~~~~
B桐豬之媽咪 寫道:
貓仔...你又去呀???
咁我咪可以見到貓b lor....
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 1041


9#
發表於 06-9-20 22:01 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

係呀係呀....
實在太好啦~~!!!


大宅

積分: 3602


10#
發表於 06-9-20 22:22 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

又可以見到可愛的恩恩豬喎~~~~~~~~yeah~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 3699


11#
發表於 06-9-20 22:39 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

最愛=貓仔 寫道:
又可以見到可愛的恩恩豬喎~~~~~~~~yeah~

yeah~~~可以見到貓仔同貓b 啦~~~好開心~~~


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 06-9-20 23:09 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

好開心丫..第一晚就有咁多人join

唔該晒addfish咁快幫我up左上頂


大宅

積分: 1760


13#
發表於 06-9-20 23:32 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

too bad that we won't be able to join u for the next gathering either, coz we'll be leaving macau by end of the month.


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 06-9-21 09:28 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

SY_Mom...that's ok, we gathering every month^^ you can join us for the next next gathering


大宅

積分: 1760


15#
發表於 06-9-21 22:55 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

Yuet-Hey,

probably we won't come back til next year if nothing's special. sean has already taken more than a month off from school.

thanks for yr info and nice chating with u this afternoon.


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 06-9-22 11:10 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

咁你地即係唔會係澳門住囉喎?太可惜囉...咁你地下次會幾時先再過黎?

你地係會係香港定美國架?


大宅

積分: 3602


17#
發表於 06-9-22 14:16 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

yeahyeahyeah~~~~~~~~~ 希望快d到啦~
jennifer_lam 寫道:
[quote]
最愛=貓仔 寫道:
又可以見到可愛的恩恩豬喎~~~~~~~~yeah~

yeah~~~可以見到貓仔同貓b 啦~~~好開心~~~ [/quote]
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 1760


18#
發表於 06-9-22 23:25 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

Right, Yuet-Hey.

we'll be back to california pretty soon.
we're in hi-tech, and there're definitely not easy to get a good job in the hi-tech field in macau. it's a little better in HK but there're still not as many hi-tech jobs as in US.
most of my friends here are teachers, accountants, or work for government.

anyway, i realized there're a lot more people in macau this year.

also, if u're driving, not easy to find a parking space. but sometimes not easy to get a taxi or get into a bus.


大宅

積分: 2342


19#
發表於 06-9-25 11:13 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

月希,

我報名啦.
十月二十八日, 二十九日啦.


複式洋房

積分: 488


20#
發表於 06-9-25 23:17 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

最愛=貓仔 寫道:
澳門媽咪會 10月gathering

日期: 10 月14,15,21,22,28,29日(提提大家10月1係國慶,10月7係中秋..所以10月頭2個星期唔搞gathering住)
時間: 下午4至6
地點: 二嚨喉公園或其他公園請提意
活動:
坐纜車,睇動物,遊樂場等
如時間許可..可以同小朋友玩完之後搵地方(如m記)...坐底傾下計^^
出席者:
1) 月希 & 駿駿
2) jennifer & 恩曦 (邊日都得)
3)b桐媽 & 桐桐 (14號 )
4)Gina&nie nie
5)貓仔& 瑤瑤(邊日都ok)
6)新任媽媽 & 恆恆(10月14日)


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo