烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   7


大宅

積分: 1510


1#
發表於 13-6-23 17:35 |只看該作者
本帖最後由 Hayhaymum 於 13-6-23 21:21 編輯

在街市找到呢包麵粉…含蛋白質14.2%……是否算高筋嗎?我見同款都會有8%和9%蛋白質…聽講過了12.5%就係高筋……有無jm用過來做麵包呢
myphoto.jpg




大宅

積分: 4764


2#
發表於 13-6-23 17:41 |只看該作者

回覆:大白菜麵粉

大白菜好似係低根粉!


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 13-6-23 18:27 |只看該作者
可能高中低都有出,我見過低筋的,也見過高筋.......
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


複式洋房

積分: 168


4#
發表於 13-6-23 18:42 |只看該作者

回覆:大白菜麵粉

整麵包的話建議去烘焙店買高筋麵粉:)



翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 13-6-23 20:04 |只看該作者
都買左啦, 試下無防,BK 都有 JM 試過啦,唔怕喎
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


大宅

積分: 1510


6#
發表於 13-6-23 20:07 |只看該作者

引用:都買左啦,+試下無防,BK+都有+JM+試過啦,唔

原帖由 andyman 於 13-06-23 發表
都買左啦, 試下無防,BK 都有 JM 試過啦,唔怕喎
試緊一陣比大家睇




大宅

積分: 1510


7#
發表於 13-6-23 21:19 |只看該作者

回覆:大白菜麵粉

得咗啦!無問題喎
myphoto.jpg




男爵府

積分: 9070


8#
發表於 13-6-23 21:31 |只看該作者
回覆 Hayhaymum 的帖子

恭喜!


大宅

積分: 3029


9#
發表於 13-6-23 21:36 |只看該作者

回覆:Hayhaymum 的帖子

我都係用e隻整無問題,又平7 元8角一包


珍珠宮

積分: 39931

畀面勳章


10#
發表於 13-6-23 21:53 |只看該作者


大宅

積分: 1510


11#
發表於 13-6-23 21:57 |只看該作者

引用:我都係用e隻整無問題,又平7+元8角一包

原帖由 mimicheng 於 13-06-23 發表
我都係用e隻整無問題,又平7 元8角一包
我買$8




侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


12#
發表於 13-6-23 22:03 |只看該作者

引用:得咗啦!無問題喎+ +

原帖由 Hayhaymum 於 13-06-23 發表
得咗啦!無問題喎
good 喎!想問是否1kg一包?在街巿買豆腐店買?




大宅

積分: 1510


13#
發表於 13-6-23 22:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hayhaymum+於+13-06-23+發表

原帖由 lalamike 於 13-06-23 發表
good 喎!想問是否1kg一包?在街巿買豆腐店買?
600g咋!我係大埔街市見到!雜貨舖呀!留心好多間都係8,9%蛋白質……無意中行多幾間就見14.2% 都唔係咁易找到啱




男爵府

積分: 9482


14#
發表於 13-6-23 22:14 |只看該作者

回覆:Hayhaymum 的帖子

我在街市買過,唔記得邊個,我用佢整蛋糕


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


15#
發表於 13-6-23 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lalamike+於+13-06-23+發表go

原帖由 Hayhaymum 於 13-06-23 發表
600g咋!我係大埔街市見到!雜貨舖呀!留心好多間都係8,9%蛋白質……無意中行多幾間就見14.2% 都 ...
咁都OK抵呀!即係$16有1.2kg,平過昭和、金象、韓粉,雖然水手都平,但屋企附近冇烘焙店,如果就近街巿有都方便呀!




子爵府

積分: 14268

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 13-6-23 22:42 |只看該作者
原來是來自日本的, 我想也不錯吧!!


大宅

積分: 1510


17#
發表於 13-6-23 22:47 |只看該作者
lalamike 發表於 13-6-23 22:18
咁都OK抵呀!即係$16有1.2kg,平過昭和、金象、韓粉,雖然水手都平,但屋企附近冇烘焙店,如果就近街巿有都 ...

係囉....試試找找....


大宅

積分: 1510


18#
發表於 13-6-23 22:49 |只看該作者
bonbon123 發表於 13-6-23 22:42
原來是來自日本的, 我想也不錯吧!!

我覺口感和鬆軟度都好好呀!!....佢比用開個啲高筋仲要發得勁....搓時都比較軟身


大宅

積分: 1792


19#
發表於 13-6-23 23:28 |只看該作者

回覆:Hayhaymum 的帖子

我又買咗包,等我試下先


大宅

積分: 1510


20#
發表於 13-6-23 23:40 |只看該作者
MsKi 發表於 13-6-23 23:28
我又買咗包,等我試下先

係呀!! 我覺唔太受水.....小心水份

我呢個粉糰用咗210G粉+20G蛋汁+120水....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo