2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 574


1#
發表於 13-8-6 12:02 |只看該作者
正常嗎?


大宅

積分: 2041


2#
發表於 13-8-6 16:07 |只看該作者

回覆:個几月Bb 2日冇便便,有咩方法有便便?關吾關人奶媽飲食?

比佢飲多d 水,或按肚仔
我仔仔就開多d 水沖奶,屙得易d


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


3#
發表於 13-8-6 21:07 |只看該作者
我仔食人奶都係兩三日先有大便, 仲要唔多.



男爵府

積分: 5711


4#
發表於 13-8-6 22:28 |只看該作者

回覆:個几月Bb 2日冇便便,有咩方法有便便?關吾關人奶媽飲食?

我聽有d jm講話BB如果人奶吸收得好可以冇便便,唔知真唔真?除非BB肚谷唔肯食奶,應該冇大問題。或者你打去健康院問下?





瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 13-8-6 23:49 |只看該作者
正常, 只係等就得, 最緊要便便係唔硬。


複式洋房

積分: 256


6#
發表於 13-8-7 06:21 |只看該作者

回覆:個几月Bb 2日冇便便,有咩方法有便便?關吾關人奶媽飲食?

我個女都係兩三日先便一次,但就勁多,而且好多屁,正不正常?




男爵府

積分: 5456

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-8-7 11:06 |只看該作者
之前問過醫生, 佢教用棉花棒, 搽一些vaseline, 塞少少(記住係少少)入肛門, 唔駛5分鐘即刻有大便.

醫生仲即場示範俾我睇, 阿仔差D爆片, 不過我自己就唔敢幫佢試

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo