自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6780


1#
發表於 13-9-10 22:35 |只看該作者
不如大家講下中學時期讀邊間學校呀~~


唔知有無 jm係我同學仔呢?

我讀(九龍區)新法書院

我已不顧安危, 誓死都一齊
看不起這個繁華盛世~~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2#
發表於 13-9-10 22:39 |只看該作者

引用:不如大家講下中學時期讀邊間學校呀~~唔知有

原帖由 彌生 於 13-09-10 發表
不如大家講下中學時期讀邊間學校呀~~
我讀過3間中學〜最尾個間係Maria College - Shamshuipo



點評

彌生    發表於 13-9-10 22:43

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo