
crystal888 寫道:
我的小朋友, 都13個月啦, 其實, 佢都幾精靈活潑, 都幾食得. 不過, 晚上訓得就非常唔好. 每每到半夜時份, 就大哭, 坐在床上, 又企係身, 大叫大嚷, 唔理佢, 就係咁叫, 唔收聲, 但一抱起, 就收聲, 訓返.
有時好彩, 佢一訓返, 我同爸爸都有得再訓, 好似昨晚咁, 抱都唔得, 大聲嚎叫, 我同爸爸OVER 個半鐘都無得訓.
請問, 有無人好似我咁, 請教下我一D方法啦, 我同爸爸, 就快死啦, 佢出世咁耐, 10隻手指數得出佢一覺訓到大天光有幾多晚. :-( :-( :-(