潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   4


複式洋房

積分: 231


1#
發表於 13-10-9 01:29 |只看該作者
小妹想去樓上鋪買粒石,打算去Dif** 或 Buy Dia**,想知道要注意D咩同埋買果陣可以打幾折(相對於網上價).請大家幫忙幫忙~~~~Thx


大宅

積分: 2298


2#
發表於 13-10-9 09:28 |只看該作者

回覆:樓上鋪買鑽石疑問???

其實反正你係上網,可以睇多幾間,呢啲有搵代言人嘅,可能會貴啲,代言費都要啦,我就睇緊間叫做glaciar囉,見啲相影得幾靚咁,研究中,你有時間隔下價囉。


別墅

積分: 643


3#
發表於 13-10-9 10:50 |只看該作者

引用:小妹想去樓上鋪買粒石,打算去Dif**+或+Buy

原帖由 Joan1984 於 13-10-09 發表
小妹想去樓上鋪買粒石,打算去Dif** 或 Buy Dia**,想知道要注意D咩同埋買果陣可以打幾折(相對於網上價). ...
如果驚買貴咪直接上多幾間睇…睇吓邊間啲貨靚啲…睇咗又唔一定要買嘅! 我都有去開difxx買嘢!我又唔覺貴啲…但我個人認為佢有啲石會比其他鋪靚啲添(花度)!


複式洋房

積分: 231


4#
發表於 13-10-9 23:24 |只看該作者
回覆 monman128 的帖子

glaciar?穩唔道,有無Link?


複式洋房

積分: 231


5#
發表於 13-10-9 23:26 |只看該作者
回覆 Mrspong 的帖子

你去開difxx買嘢有無折?通常打几折?


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


6#
發表於 13-10-9 23:35 |只看該作者

回覆:樓上鋪買鑽石疑問???

Difexx冇折架,最多平個零頭俾你咋,不過有時都搵到又靚又抵嘅閃閃架




大宅

積分: 2298


7#
發表於 13-10-9 23:56 |只看該作者

回覆:Joan1984 的帖子

我上面璟打佢个名咋,因為我上difxxx,搵我想1卡20份,點知glxxxxx1卡20份个價同difxxx1卡个價係高些少,但差二十份喎,所以都好心郁。


別墅

積分: 643


8#
發表於 13-10-10 02:07 |只看該作者

引用:我上面璟打佢个名咋,因為我上difxxx,搵我

原帖由 monman128 於 13-10-09 發表
我上面璟打佢个名咋,因為我上difxxx,搵我想1卡20份,點知glxxxxx1卡20份个價同difxxx1卡个價係高些少,但 ...
咁我諗都係要睇咗貨先再諗…我試過去其他樓上鋪…好多都無乜閃閃俾我去選…但去咗difxxx果間…我睇一粒,佢地就俾幾粒我去比較…感覺佢地貨好多!不過都係果句…應該親身去多幾間睇吓…就可以自己再比較吓!


大宅

積分: 2298


9#
發表於 13-10-10 15:07 |只看該作者

回覆:Mrspong 的帖子

係呀,反正都係要睇過揀過,用多少少時間睇多幾間囉。


別墅

積分: 666


10#
發表於 13-10-11 15:38 |只看該作者

引用:小妹想去樓上鋪買粒石,打算去Dif**+或+Buy

原帖由 Joan1984 於 13-10-09 發表
小妹想去樓上鋪買粒石,打算去Dif** 或 Buy Dia**,想知道要注意D咩同埋買果陣可以打幾折(相對於網上價). ...
行內人都知dixxxx唔係好野 要小心呀


複式洋房

積分: 422


11#
發表於 13-10-11 18:21 |只看該作者
回覆 Emilyyys 的帖子

我約左今晚去睇石喎~~


侯爵府

積分: 22642


12#
發表於 13-10-11 21:07 |只看該作者

引用:回覆+Emilyyys+的帖子我約左今晚去睇石喎~~

原帖由 Wing1020 於 13-10-11 發表
U are a smart spender. Await ur sharing




複式洋房

積分: 422


13#
發表於 13-10-13 00:29 |只看該作者

回覆:mum-LCC 的帖子

其實我仲未買!尋晚都睇咗個幾鐘,雖然佢鋪頭細細但有好多石揀(有一粒粒嘅鑽石同埋鑲好嘅都有),我睇石途中都有幾個客收貨,我C6話要睇多幾間先決定!今日睇咗第二間,好似無佢地咁多又貴咗少少,最重要係無分期,所以決定再約difxxx睇多次!


大宅

積分: 3095


14#
發表於 13-10-13 01:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Joan1984+於+13-10-09+發表小

原帖由 Emilyyys 於 13-10-11 發表
行內人都知dixxxx唔係好野 要小心呀
可唔可以講小小黎聽下?因為我朋友批發石既,依咖做埋好平既零售,有曬gia,不過講緊幾十份既同佢零售都係差1,2千,一卡就差過萬!其實以零售黎講愈買佢細愈抵?我想知佢有咩鬼鼠野




大宅

積分: 3095


15#
發表於 13-10-13 01:28 |只看該作者

引用:其實我仲未買!尋晚都睇咗個幾鐘,雖然佢鋪

原帖由 Wing1020 於 13-10-13 發表
其實我仲未買!尋晚都睇咗個幾鐘,雖然佢鋪頭細細但有好多石揀(有一粒粒嘅鑽石同埋鑲好嘅都有),我睇石途 ...
羊毛出自羊身上,有分期個charge咪計埋落你件貨入面咋麻!




別墅

積分: 666


16#
發表於 13-10-14 01:12 |只看該作者
本帖最後由 Emilyyys 於 13-10-14 01:13 編輯
Vtmsheep 發表於 13-10-13 01:24
可唔可以講小小黎聽下?因為我朋友批發石既,依咖做埋好平既零售,有曬gia,不過講緊幾十份既同佢零售都係 ...

我朋友話佢地攞既貨全部都係同印度佬攞d最平既, 不過呢個都唔重要, 仲有好多時係網上見到粒石好似幾抵咁,但上到去一定無嗰粒石俾到你睇,然後sell你D差唔多quality ge石.....早排我就係盲中中上左去諗住買,睇中左幾粒佢都比唔到我睇,好在ja~


大宅

積分: 3095


17#
發表於 13-10-14 01:15 |只看該作者

引用:Quote:Vtmsheep+發表於+13-10-13+01:24+可

原帖由 Emilyyys 於 13-10-14 發表
本帖最後由 Emilyyys 於 13-10-14 01:13 編輯
其實我都估到d,因為我知南非佬批發石既價錢,但一卡樓下講緊50份其實只係平佢些少,但佢甘大間鋪有咩可能賣甘平,我老公都話9成9根本冇呢粒,sell你買其他、再set高個價,之後就話粒石好過你睇果粒所以貴\'




別墅

積分: 666


18#
發表於 13-10-14 02:46 |只看該作者
Vtmsheep 發表於 13-10-14 01:15
其實我都估到d,因為我知南非佬批發石既價錢,但一卡樓下講緊50份其實只係平佢些少,但佢甘大間鋪有咩可能 ...
無錯!個人覺得佢咁做生意唔多好,無咩信心,上到去仲好似比人困左係密室咁,個感覺麻麻


大宅

積分: 3095


19#
發表於 13-10-14 02:56 |只看該作者

引用:Quote:Vtmsheep+發表於+13-10-14+01:15+其

原帖由 Emilyyys 於 13-10-14 發表
無錯!個人覺得佢咁做生意唔多好,無咩信心,上到去仲好似比人困左係密室咁,個感覺麻麻 ...
我老公話印度既石係好差,不過當然有靚,但好小,我朋友做批發石既,依咖做埋零售,賣既石規格一摸一樣1卡石,平佢一萬松d,其實佢都叫抵,不過唔知有冇呢粒石既存在,不過大公司銷售手段,總會引到好多人上去,到時慢慢哄買其他,好成功!




別墅

積分: 643


20#
發表於 13-10-15 00:17 |只看該作者

引用:Quote:Vtmsheep+發表於+13-10-13+01:24+可

原帖由 Emilyyys 於 13-10-14 發表
本帖最後由 Emilyyys 於 13-10-14 01:13 編輯
咁你果次真係唔好彩啦!我上去買咗幾次嘢,留親果啲都有得睇喎


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo