烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


1#
發表於 07-3-9 18:00 |只看該作者

朋友多年冇見聚舊,銅鑼灣,灣仔一帶有咩好食?

7個大人,1個小朋友,1個bb同手推車.
邊度可以坐耐d舒服d呢??
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 6946


2#
發表於 07-3-11 11:24 |只看該作者

Re: 朋友多年冇見聚舊,銅鑼灣,灣仔一帶有咩好食?

如果想食日本野,可以去明珠廣場「一生」,唔錯,平日好似168一位,任點任食,係魚一丁集團的。


大宅

積分: 2509


3#
發表於 07-3-12 22:16 |只看該作者

Re: 朋友多年冇見聚舊,銅鑼灣,灣仔一帶有咩好食?

"一生任食" 環境同食物都唔錯幾好味.

Japenese 寫道:
如果想食日本野,可以去明珠廣場「一生」,唔錯,平日好似168一位,任點任食,係魚一丁集團的。


複式洋房

積分: 404


4#
發表於 07-3-17 17:40 |只看該作者

Re: 朋友多年冇見聚舊,銅鑼灣,灣仔一帶有咩好食?


hi


別墅

積分: 918


5#
發表於 07-3-19 12:24 |只看該作者

Re: 朋友多年冇見聚舊,銅鑼灣,灣仔一帶有咩好食?

上海綠楊村酒家 or 魚一丁刺身居酒屋 in
銅鑼灣告士打道280號世貿中心


珍珠宮

積分: 44418


6#
發表於 07-3-20 03:31 |只看該作者

Re: 朋友多年冇見聚舊,銅鑼灣,灣仔一帶有咩好食?

今日我都係同舊友見面,去了時代廣場10樓間「鐘菜」。食物唔錯,服務都好好(或許因為我有帯BB,佢地好細心),環境更加very good,坐得好舒服。
TIPS:佢地下午茶時間(2-4PM,M-F)點心仲有7折,但唔比定位,所以好多人一點多就喺嗰門口排隊。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo