論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4751


1#
發表於 07-3-19 14:08 |只看該作者

follow up

請問您們的顧傭公司是否只申請工人到港, 其後便沒有follow up了, 只有收政府稅每半年打一次來, 告知到期交稅便掛線, 完全都沒有問過工人做成點 想比較一下您們的agent是不是這樣 ,我想轉agent


大宅

積分: 4751


2#
發表於 07-3-19 16:42 |只看該作者

Re: follow up

---UP----


男爵府

積分: 6799

2023年兔年勳章


3#
發表於 07-3-19 16:56 |只看該作者

Re: follow up

我的 Agent 也是沒有 follow up


別墅

積分: 639


4#
發表於 07-3-19 17:50 |只看該作者

Re: follow up

正常地 --> 唔應該係咁...
不過, 有多都係等你搵佢...

無事時唔follow up都唔係咁重要...
只怕有事時你搵佢...佢都唔幫...
你0個個都打開電話比你,
做樣"答"條蔥都應該問一聲既...
但又可能打比你0個個唔係follow開你個case既都唔奇.

該用戶已被刪除

5#
發表於 07-3-19 18:00 |只看該作者

Re: follow up

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2553


6#
發表於 07-3-19 22:22 |只看該作者

Re: follow up

唔會有人同你FOLLOW UP


男爵府

積分: 9963

好媽媽勳章


7#
發表於 07-3-20 09:33 |只看該作者

Re: follow up

我果間就問過一次,算係咁囉


洋房

積分: 40


8#
發表於 07-3-20 17:17 |只看該作者

Re: follow up

我個間平時無事會打來問一聲既。哈哈!到有事發生,就閃,無任向書信樣本(警告/終止合約信)提供,叫你自己寫。想找翻譯幫手難上難,因為多數有事不在,合約話至晚上九時半。那日我家有事發生,要求在九時請翻譯員,但職員/翻譯員七時半/八時話要放工,後要就閃。講明叫你八時後不要打手電找她們,話明不會接。(陽X女傭)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo