自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


1#
發表於 07-3-23 12:24 |只看該作者

黑店洗衫鋪

寶琳區黑店洗衫鋪
我都係寶琳慧安園商場 "華X" 佢洗爛我張雅芳婷雙人被..仲話只賠.. 我張被都唔只呢個价.. 我要佢賠$200 佢同我講价賠洗衣費$170.. 佢張紙寫明$170洗衣費, 跟住我再比件褸佢洗..佢講只可早上用同只可磅洗.. 佢都痴痴磅洗即係平通衫褲, 我洗唔到先去洗衣店jek. 洗到都唔搵佢.. 我而家搵消委會投訴佢.. 次前都有人講佢洗到d衫甩色... 唔好


子爵府

積分: 12706


2#
發表於 07-3-23 12:37 |只看該作者

Re: 黑店洗衫鋪

嘩, 依家d黑店都好多下喎~
post佢出黎俾d 媽咪知,
等我地發散d消息話俾人知,
唔好去幫趁佢, 費事中招啦!
洗爛衫褲都話算o者, 直情唔見左人地d衫就真係離晒譜,
話唔定果間野d人見你果件係正野, 自己擸埋就真啦~
果間野咁 c 衰, 唱到佢米都乞唔到, 等佢呃人呃得咁過癮丫~


大宅

積分: 3479


3#
發表於 07-3-23 14:30 |只看該作者

Re: 黑店洗衫鋪

係ar///
希望大家唔好襯佢.........
我已經搵左消委會...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo