嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 13-11-5 02:05 |只看該作者
小朋友出水痘, 點知d 水痘發晒出黎?? 出緊果陣己經飲過2次竹蔗茅根水, 而家出左成個禮拜, 結緊焦, 今日再煲蘿蔔水俾個仔飲. d 涼野要飲到幾時?
2#
發表於 13-11-5 13:55 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

Hello bosch,開始結焦即係好緊,盡量唔好整甩D焦,等佢自然甩,係要D時間完全好架,幾個星期,要觀察住小朋友嘅體溫,飲多D水份,暫時唔好同其他小朋友玩,保持空氣流通,小朋友自此就對呢種病毒有抗體,保護佢~

點評

bosch  thx.  發表於 13-11-7 01:45
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


大宅

積分: 1310

好媽媽勳章


3#
發表於 13-11-5 14:54 |只看該作者

回覆:bosch 的帖子

之前中医好似講手指腳指出埋先叫發哂,如果可以睇下中医。

My baby was born on 26Nov04


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 13-11-26 06:47 |只看該作者
mabelc 發表於 13-11-5 14:54
之前中医好似講手指腳指出埋先叫發哂,如果可以睇下中医。

thanks~ 我住既地方冇中醫睇, 唯有俾蘿蔔水佢飲, 見佢手板同埋腳板都有出水痘, 仲要係大大粒, 我估發晒o卦....




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo