自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 07-5-21 23:04 |只看該作者

淘寶賣家用的快遞公司...

究竟順豐同申通重有全一邊間快d?

我睇BK姐妹講大家都差唔多係順豐快遞...
我好多姐妹都話今日比錢聽日收到貨...
但我岩岩問緊個賣家...佢話順豐要4日先送到香港?
而申通就好d,快d?
但我問另外一個熟d既賣家,佢就話申通好貴,順豐最快,但佢用開全一,因為佢話一開頭用順豐5對鞋都冇超重,但之後2對就話體積要收多d錢...

所以請各位姐妹指教指教...究竟邊間好呀送香港?
我好急,係咪順豐最快?(唔好理佢係咪最貴,圾正我覺得30人民幣都ok~)

唔該晒各位!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 8684

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 07-5-21 23:16 |只看該作者

Re: 淘寶賣家用的快遞公司...

我自己用開"順豐",真係快捷穩妥的,值得信賴!
今日大陸收件,明天已經可以收到貨了.
其實,你堅持要用"順豐",係完全冇問題的,因為運費係貨到自付,唔怕俾賣家呃運費呀!
而且收件後,就會有發貨單號碼,有了就可以打電話到順豐追蹤貨物,好方便的.
若果,個賣家話要4日,一定係呃你,小心呀!
如果,賣家唔肯用"順豐"就話唔買,佢地就會屈服,用順豐.
俾"順豐快遞"網址給你,有香港熱線電話可以查詢."順豐快遞"CLICK HERE


洋房

積分: 80


3#
發表於 07-5-22 00:10 |只看該作者

Re: 淘寶賣家用的快遞公司...

申通簡真不知所謂!!!!!!!!
詳情唔講啦
總之順豐好,快夾妥
你叫個SELLER理得你啫, 係鐘意用順豐
除非有D貨順豐唔肯發啫


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


4#
發表於 07-5-22 00:34 |只看該作者

Re: 淘寶賣家用的快遞公司...

我自己用開"順豐",今日係上海出貨,
我第二日朝早已經收到貨,
我次次都係用"順豐"架


洋房

積分: 155


5#
發表於 07-5-22 02:07 |只看該作者

Re: 淘寶賣家用的快遞公司...

順豐一定係順豐

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo