在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 41


1#
發表於 07-5-11 10:50 |只看該作者

想搵人呻吓

我老公成日話我同佢講$, 其實我係好緊張$, 不過唔係慳人地, 佢負責供樓,我叫佢唔好再供, 因為我地同老爺,奶奶一齊住, 佢叫我唔好睇咁短線.

因為我成日話佢無$使, 老爺,奶奶生日,我每人出一部電話,阿仔生日請晒男,女家屋企人食左$27xx, 屋企請工人, 乜都係我俾....

結婚擺酒, 俾層樓首期, 生仔都係我....
好辛苦


大宅

積分: 1943


2#
發表於 07-5-11 13:37 |只看該作者

Re: 想搵人呻

做人辛苦,女人更辛苦.人人緊張錢,女人更緊張,所以好正常,如果你有辦法唔俾就唔好俾,無辦法就調轉諗令自己開心下,覺得自己俾得起唔緊要,如果唔係,俾


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 07-5-11 16:10 |只看該作者

Re: 想搵人呻

我都覺得如果無錢真係好辛苦..

其實我同我老公都搵得唔算少..但唔知點解好似成然唔夠洗...洗錢都就住就住...又要供樓,又要保險,俾父母的家用,屋企雜費開支,bb開支,交通費膳食費,俾媽咪的湊b錢...

好想試下全職湊b,但得老公一份糧又唔夠用..又想搬返去同媽咪佢地住,可以成日見倒bb,但搬屋又要一筆,老公又唔係好想同我屋企人住...又諗過搬阿媽去我附近住,但供多層樓又辛苦d...

我已經好耐無買過野啦...以前同屋企人食飯我都爭住俾錢...又成日買野俾阿爸阿媽老公...而家唔敢亂洗錢..但出黎做野唔俾錢裝身又唔得...就算洗左錢又有d內疚...屋企人又會話我...怪我唔留番d錢俾阿b第日讀書...連我老公都好慳...搞到我更加唔敢洗錢呀!!


民房

積分: 8


4#
發表於 07-5-11 17:03 |只看該作者

Re: 想搵人呻吓

您好叻啊!有咁多錢比,咁咪証明你有能力囉。能力越大,責任越大!


複式洋房

積分: 390


5#
發表於 07-5-11 20:53 |只看該作者

Re: 想搵人呻吓

frog, 你係咪大嫂呀? 所以好多時都係你比錢呢?!
我哋都係為錢.....唉! 如果當初唔係我老公賭錢用晒 d 錢嘅話, 一早返咗嚟啦, 邊使响度左等右等搞果 d 乜野保險之如此類嘅野, 由我大肚到個仔出咗世, 佢一直都搵唔到野做 :-( 當然佢梗係唔開心啦, 而家我搵到一個星期返3晚嘅工, 唯有慳 d, 儲下錢添, 咁就可以快 d 返嚟囉


洋房

積分: 92


6#
發表於 07-5-16 13:46 |只看該作者

Re: 想搵人呻

我同你的情況好像,(一樣要供樓,供保險,小朋友開支,交通膳食費同屋企雜費, 仔仔學費, 囡囡奶粉及尿片開支,我就無比家用比男女家, 因無錢比, 而兩家都明白我地的經濟) 但我地兩公婆搵得唔係好多, 每月收入同支出一樣, 無多餘錢, 所以我地都好慳, 如無bib要就唔買.每個月底見到銀行戶口就唔開心, :-( :-(


大宅

積分: 2049


7#
發表於 07-5-16 15:08 |只看該作者

Re: 想搵人呻纒

係LAW,我都係吾知點解
搵幾多都吾夠洗WOR~ :-(


男爵府

積分: 7774


8#
發表於 07-5-17 11:18 |只看該作者

Re: 想搵人呻纒

係唔係啲嘢太貴呢
, 我都係咁
wanyan 寫道:
係LAW,我都係吾知點解
搵幾多都吾夠洗WOR~ :-(


民房

積分: 41


9#
發表於 07-5-23 23:55 |只看該作者

Re: 想搵人呻

I_wing wing, 軒媽:

邊個有頭髮想做辣o里, 我都想唔使睇價$, 見乜買乜, 不過一唸起阿b遲d要返學, 又使一大筆, 連頭髮都唔想搞咁多...

我都只不過想搵人呻吓, 其實老公都好錫我, 但佢就係無乜plan, 佢搵$都ok, 只不過供完樓, 俾埋基金, 就無晒, 其實又唔可以話無, 只不過唔知去晒邊, 我唸走去買股票, 但輸多過羸啦, 佢又無俾家用我, 阿媽又無, 淨係星期六 or 日去街,
但食飯大數由我俾, 細數就會佢出.

有時真係好激氣, 都唔知自己為乜咁辛苦, 結婚來做乜;
我係咪唔理佢好呢???

總之我係想趁後生仲做得, 博命搵$, 所以有part time都會返12hrs., 正職返足5日半, 其實已經好攰

:-( :-(


民房

積分: 41


10#
發表於 07-5-24 00:05 |只看該作者

Re: 想搵人呻纒

我唸唔關d野貴唔貴, 只不過要使既$真係唔小,
俾家用, 工人,阿b學費, 上playgroup;
阿媽今日去korea, 報團d $咪又係我俾, 不過阿媽都捱左好多年, 佢都唔捨得, 無計啦, 希望第日我阿囡都會咁對我;

最唔開心係聽到阿媽話鄉下個外婆就快"唔得", 如果要土葬,
買張火葬紙要6萬,再加其他使費, 都唔知要幾多;
佢話外婆想佢返去講最後遺言or叫佢出幾多$,
因為其他仔唔係佢生,又話好窮,無$,唔使指意佢地出一分毫,
我問佢你有咩? 阿媽話:到時咪問我地?
講真你開到口, 我慳d返多d part time都唔會托佢手肘,
不過我都唔敢同我老公講...

真係有苦自己知


禁止訪問

積分: 651


11#
發表於 07-5-24 09:59 |只看該作者

Re: 想搵人呻纒

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo